دریا صنعت آسمان

نگاهی بر مشکلات رایج و نحوه تعمیر دستگاه تصفیه آب صنعتی

نگاهی بر مشکلات رایج و نحوه تعمیر دستگاه تصفیه آب صنعتی

تعمیر آب شیرین کن صنعتی

صفر تا 100 تعمیر انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی

تعمیر دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی یک فرآیند حیاتی است که به منظور حفظ عملکرد بهینه این تجهیزات و جلوگیری از اختلالات ناگهانی اجرا می‌شود. در فرآیند تعمیر، ابتدا نیاز به تشخیص دقیق مشکلات فنی دستگاه و ارزیابی عملکرد قطعات دارد. این ممکن است شامل بررسی ممبران‌های فیلتراسیون، سیستم‌های پمپاژ، سیستم‌های کنترلی و سایر اجزاء مرتبط با فرآیند تصفیه باشد. از تجهیزات تخصصی و تست‌های دقیق برای ارزیابی کارکرد هر قسمت استفاده می‌شود تا مشکلات به دقت تشخیص داده شوند.

پس از تشخیص مشکلات، مرحله بعدی تعمیرات فنی و تعویض قطعات افتراقی است. این شامل تعویض قطعات خسته شده یا آسیب دیده، تنظیم مجدد سیستم‌های مکانیکی و الکتریکی، و اجرای تعمیرات جزئی یا کلان ممکن است. همچنین، نیاز به به‌روزرسانی نرم‌افزارهای کنترلی دستگاه‌ها و انجام تست‌های عملیاتی برای اطمینان از کارکرد صحیح دستگاه‌ها دارد.

در نهایت، برنامه نگهداری پیشگیرانه و آموزش کارکنان برای شناخت مشکلات احتمالی و انجام تعمیرات ساده نیز نقش اساسی در تضمین عملکرد پایدار دستگاه تصفیه آب صنعتی دارد. این اقدامات همچنین می‌توانند به بهبود بهره‌وری و افزایش عمر مفید تجهیزات کمک کنند و در نهایت به صنایع مختلف کمک کنند تا بهره‌وری و کیفیت آب خروجی را بالا ببرند.
تعمیر دستگاه تصفیه آب صنعتی

آشنایی با نکات مهم جهت نگهداری دستگاه تصفیه آب صنعتی

بهتر است بدانید چیزی که شما را از تعمیر دستگاه تصفیه آب صنعتی بی نیاز می سازد نگهداری اصولی و حرفه ای است. یکی از این نکات مهم نظافت فیلتر پیش تصفیه است. فیلترهای شنی و کربنی جزئی از قطعات دستگاه تصفیه صنعتی محسوب می شود. این فیلترها بعد از گذشت مدت زمانی همراه با ذرات معلق و مواد آلاینده موجود در آب های ورودی آلوده می شوند. یکی از مهمترین عملیات جهت نگهداری دستگاه انجام عملیات بک واش است. این کار با استفاده از شیرهای نصب شده بر روی مخزن صورت می گیرد. از دیگر عملیات نگهداری دستگاه تصفیه آب صنعتی عملیات تعویض مواد پیش تصفیه است. در صورتی که این فیلترها به موقع تعویض نشوند ، دستگاه تصفیه عملکرد خود را به خوبی انجام نمی‌دهد.

ازدیگر روش‌های نگهداری که شما را از تعمیر دستگاه تصفیه آب صنعتی بی نیاز می سازد استفاده از فیلترهای کارتریجی ‌می باشد. استفاده از فیلتر الیافی یا کارتریجی مانع از از ورود ذرات معلق به ممبران می شود. از آنجا که کلر موجود در آب ورودی باعث آسیب رساندن به ممبران و قطعات موجود آن در می شود، از اینرو بهترین گزینه‌ جهت حذف کلر استفاده از متابی سولفیت سدیم است. از دیگر اقدامات مهم که شما را از تعمیر آب شیرین کن صنعتی بی نیاز می سازد، بررسی مداوم و معین میزان آب خام ورودی می باشد.
همچنین استفاده از رزین‌های سختی گیر دستگاه‌های تصفیه از دیگر نکات مهم برای نگهداری از این دستگاه به شمار می آید. تزریق انواع آنتی اسکالانت به میزان مشخص و بررسی فرآیند واحد اسمز معکوس در دستگاه از دیگر روش های نگهداری از این دستگاه است.

قطعات دستگاه تصفیه آب صنعتی

بهتر است بدانید دستگاه تصفیه آب صنعتی از قطعاتی تشکیل شده است، از اینرو خرابی در هر کدام از قطعات باعث ایجاد اختلال در عملکرد دستگاه می شود. در صورت بروز اختلال در عملکرد دستگاه جهت تعمیر آب شیرین کن صنعتی با متخصصان در این زمینه تماس بگیرید. در ادامه نگاهی بر مشکلات رایج این دستگاه خواهیم داشت. یکی از این مشکلات رایج روشن نشدن دستگاه است. این مشکل اغلب به دلیل ایجاد بروز اختلال در فشارهای سوییچ به وجود می آید. کار کردن بی وقفه دستگاه تصفیه آب از دیگر مشکلات رایج این دستگاه به شمار می آید. برای تعمیردستگاه تصفیه آب صنعتی در این حالت باید مخزن دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.

اگر مخزن دچار نشتی شده این مشکل به وجود می آید. همچنین در این حالت باید سوییچ کنترل فشار بالا و پمپ را نیز چک نمایید. کاهش میزان کیفیت آب خروجی از دیگر مشکلات متداول این دستگاه است. گرفتگی فیلترهای دستگاه و کاهش میزان آب واردشده به دستگاه تصفیه آب از دیگر عوامل مهم و تاثیرگذار در ایجاد این مشکل به شمار می آیند. ایجاد صدای زیاد دستگاه از دیگر مشکلاتی است که شما را نیازمند تعمیر دستگاه تصفیه آب صنعتی می سازد. این مشکل اغلب به دلیل ایجاد خرابی در شیر چهار طرفه و پمپ به وجود می آید. نشت پساب دستگاه تصفیه آب نیز از دیگر خرابی رایج این دستگاه است.
نشت پساب دستگاه تصفیه به دلایل مختلفی همچون بالا بودن میزان فشار آب ورودی به دستگاه تصفیه آب و معیوب بودن شیرهای برقی به وجود می آید. عدم خروج آب، بوی بد آب، نشت هوزینگ و خاموش روشن شدن دستگاه تصفیه آب نیز از دیگر مشکلات رایج این دستگاه هستند

Image

اورهال دستگاه تصفیه آب صنعتی

اورهال یکی از مهمترین اجزای دستگاه‌ تصفیه آب صنعتی است که در فرآیند حذف یون‌های آلاینده از آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم‌ها به منظور تخلیه یا بازیافت آب صنعتی طراحی شده‌اند و در جلوگیری از آلودگی‌های شیمیایی و نظیرها در آب مؤثر هستند. اورهال‌ها به کمک تکنیک‌های مختلفی مانند جذب، مبادله یونی، و فرایند‌های شیمیایی کمک می‌کنند تا یون‌های افتراقی مانند سدیم، کلر، و آلاینده‌های سنگین از آب حذف شده و آب به حالت مناسب برای استفاده دوباره تبدیل گردد.

اورهال دستگاه‌ تصفیه آب صنعتی از نظر اقتصادی نیز اهمیت زیادی دارد. با استفاده از این تکنولوژی، امکان استفاده مداوم از منابع آب محلی و بازیافت آب تصفیه‌شده برای فرآیندهای صنعتی و تولید ایجاد می‌شود. این کمک به حفظ محیط زیست، کاهش هزینه‌های مرتبط با تأمین آب، و افزایش بهره‌وری در صنایع مختلف می‌نماید.

نگاهی بر خدمات ارائه شده توسط شرکت دریا صنعت

بهتر است بدانید شرکت دریا صنعت خدمات مهم و ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. متخصصان و کارشناسان این شرکت نام آشنا قادرند دستگاه تصفیه آب را با هر ابعاد و قدرتی به بهترین شکل نصب نمایند. همچنین به منظور افزایش کارایی و بهره وری دستگاه لازم است دستگاه تصفیه آب به صورت دوره ای سرویس شود.
کارشناسان و متخصصان دریا صنعت نیز در یک زمان مشخص و تعیین شده اقدام به سرویس دوره ای دستگاه تصفیه آب صنعتی می نمایند. سرویس های دوره ای در عملکرد و افزایش کارایی دستگاه بسیار موثر است. همچنین از دیگر خدمات ارائه شده احیاء و اسید شویی فیلترهای ممبران است. این کار تاثیر بسیار زیادی در کاهش هزینه خرید مجدد فیلتر ممبران دارد.

Publish modules to the "offcanvas" position.