دریا صنعت آسمان

کاربرد سیستم تصفیه آب کشاورزی

کاربرد سیستم تصفیه آب کشاورزی

کاربرد سیستم تصفیه آب کشاورزی

یکی از دغدغه های کشاورزان، تامین آب مناسب برای کشاورزی است. این آب نه تنها در آبیاری، بلکه در استفاده از آفت کش وکود های محلول در آب هم استفاده میشود. حتی زمان هایی که محصول، آب مورد نیاز خود را از دست داده و یا دچار سرمازدگی شده، آب تصفیه شده کاربرد دارد.
رفع شوری آب توسط دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس
یکی از عوامل رشد کم گیاه و کم آبی محصول، شوری آب است. که حتی موجب تغییر رنگ محصول نیز میشود. و عدم یکنواختی در رشد و کیفیت محصول را فراهم میسازد. همچنین به علت وجود سموم و آلودگی در آب، اهمیت استفاده از دستگاه آب شیرین کن و تصفیه آب را چندین برابر میکند.
استفاده از دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس در کشاورزی
در بعضی مناطق به دلیل شوری بیش از حد آب، محصولات کشاورزی، گیاهان و درختان از بین می روند، بهترین راه برای شیرین کردن آب وکاهش EC، در مصارف کشاورزی و گلخانه ها ( لینک داده شود به تصفیه اب گلخانه) استفاده از دستگاه تصفیه آب کشاورزی به روش اسمز معکوس است.
با این دستگاه قادر خواهید بود، آب مناسب کشاورزی را تولید نمایید که در نتیجه ی آن شاهد بازدهی بالاتری در تولیدات کشاورزی و کیفیت محصولات خواهید بود.
منابع تامین آب کشاورزی
منابع تامین آب کشاورزی عبارتند از :
آب های زیرزمینی، آب های سطحی، آب های شهری
اکثر کشاورزان به آب شهری و یا آب تصفیه شده دسترسی ندارند و همچنین به دلیل آبیاری با آب شور زمین حاصلخیزی خود را از دست داده و کیفیت محصولات کشاورزی پایین می آید که مشکلات زیادی را برای کشاورزان رقم میزند.
مزایای استفاده از تصفیه آب کشاورزی :
• کاهش شوری آب و خاک
• حذف سموم موجود در آب
• جلوگیری از آفت محصولات کشاورزی
• جذب بیشتر آب توسط ریشه های گیاه و کیفیت بالاتر محصولات
• افزایش طول عمر زمین
با توجه به علاقه و گرایش روز افزون مردم به دارو های گیاهی و طب سنتی، تولید دارو های گیاهی یک صنعت مهم و رو به رشد است.
برای رشد خیلی از گیاهان دارویی، خلوص آب استفاده شده حائز اهمیت است.
شرکت دریا صنعت با تصفیه آب با سیستم RO ، این امکان را برای شما کشاورزان فراهم میسازد، که با استفاده از سیستم تصفیه آب به روش اسمز معکوس، بازدهی تولیدات کشاورزی خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید.

Publish modules to the "offcanvas" position.