دریا صنعت آسمان

خرید آب شیرین کن کشاورزی در شیراز

خرید آب شیرین کن کشاورزی در شیراز

آب شیرین کشاورزی در شیراز

خرید آب شیرین کن کشاورزی شیراز


آیا با مزایای خرید آب شیرین کن کشاورزی شیراز و استفاده از این محصول آشنا هستید؟

در این مطلب قصد داریم هر آنچه نیاز است درباره این دستگاه صنعتی بدانید را برایتان بازگو کنیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید. آبیاری یکی از مهمترین موارد موثر در میزان محصول دهی گیاهان است. از این رو کیفیت و میزان آب داده شده به گیاهان در کشاورزی بسیار حائز اهمیت است. از آنجا که نامناسب و بی کیفیت بودن آب برابر است با نابودی بخش زیادی از زحمات کشاورزان، بسیاری از صاحبان مزارع و زمین های کشاورزی در شیراز در صدد چاره اندیشی برای این موضوع برآمده اند.

اما بهترین راه چاره برای جلوگیری از وارد آمدن صدمات ناشی از شوری و نامطلوب بودن آب به محصولات کشاورزی چیست؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

آب شیرین کن کشاورزی چیست؟

آب شیرین کن کشاورزی دستگاهی است که به منظور تصفیه آب مورد نیاز برای آبیاری گیاهان در زمین کشاورزی یا گلخانه مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها با روش های مختلفی تصفیه آب را انجام می دهند. از جمله مهمترین موارد آن ها عبارتند از:

⦁ اسمز معکوس (RO)

⦁ اولترافیلتراسیون (UF)

⦁ سختی گیر رزینی

در میان این روش ها می توان گفت اسمز معکوس یکی از بهترین و پرکاربردترین شیوه های مورد استفاده در تصفیه آب کشاورزی است. دلیل این موضوع نیز اقتصادی و آسان بودن این روش است. با استفاده از این دستگاه ها می توان میزان شوری آب را تا 98 درصد کاهش داد. این موضوع منجر به تولید آبی بسیار با کیفیت جهت کشاورزی خواهد شد.

آب شیرین کن اسمز معکوس

اساس کار آب شیرین کن کشاورزی اسمز معکوس، جریان یافتن آب برخلاف غلظت می باشد. این موضوع سبب گرفتن سختی آب و تولید آب شیرین و مناسب برای کشاورزی می شود. به طوری که آب تولید شده توسط این دستگاه آب شیرین کن صنعتی، دارای میزان مناسبی از فاکتورهای مختلفی همچون سختی (TDS)، سیلیس، آهن و ... می باشد. یک غشای مخصوص در این دستگاه تعبیه شده است که در یک سمت آن آب با غلظت کم مواد محلول و در سمت دیگر آب با غلظت زیاد وجود دارد.
آب با غلظت زیاد در واقع همان آب ورودی است که پس از گذراندن یک مرحله پیش تصفیه و از دست دادن اجزای فیزیکی به دستگاه وارد می شود. آب وارد شده پس از گذراندن مراحلی همچون حذف کلر آزاد و جدا شدن املاح و ... وارد بخش تصفیه با استفاده از غشای ممبران می شود.

پمپ قرار داده شده در دستگاه آب شیرین کن کشاورزی اسمز معکوس با اعمال فشار به قسمت غلیظ سبب می شود که جریان آب به سمت رقیق برقرار شود. بنابراین مواد محلول در یک سمت غشا باقی مانده و تصفیه آب صورت می پذیرد. پس از چندین مرحله تصفیه و ایجاد ویژگی های مطلوب در آب، در نهایت خروجی دستگاه آبی مطلوب از نظر شفافیت، بو، طعم و سطح سختی و EC خواهد بود. همچنین باکتری ها، ویروس ها و ارگانیسم های آسیب زا در آب نهایی وجود نخواهند داشت. جالب است بدانید که این دستگاه ها از نظر میزان مصرف انرژی در سطح مطلوبی قرار دارند.



قیمت آب شیرین کن کشاورزی در شیراز
قیمت آب شیرین کن کشاورزی شیراز می تواند تحت تاثیر عوامل گوناگونی تغییر کند. به عنوان مثال برند، مدل محصول، ظرفیت تصفیه روزانه، مشخصات فنی و ... همگی در قیمت نهایی تاثیرگذار هستند. یکی از مواردی که اهمیت بالایی در قیمت این محصولات دارد، فروشنده است. امروزه مراکز فروش گوناگونی در زمینه عرضه آب شیرین کن کشاورزی در شیراز فعالیت می کنند. این در حالی است که متاسفانه برخی از این مراکز، با سوء استفاده از اعتماد مشتریان، محصولاتی بی کیفیت را با قیمتی بالا به آن ها عرضه می کنند. از این رو انتخاب فروشنده ای معتبر که دستگاه هایی با کیفیت را با قیمت منصفانه به خریداران ارائه نماید از اهمیت بالایی برخوردار است.

خرید دستگاه آب شیرین کن کشاورزی شیراز با بهترین شرایط

آیا قصد خرید دستگاه آب شیرین کن کشاورزی شیراز را دارید؟
شرکت دریا صنعت آسمان یکی از برترین تولیدکنندگان دستگاه آب شیرین کن کشاورزی است که این محصولات را با باکیفیت ترین قطعات و بهترین شرایط به فروش می رساند. در صورتی که برای تهیه این محصولات نیاز به دریافت مشاوره رایگان خرید دارید، کارشناسان خبره مجموعه ما می توانند با اطلاع از نوع آب منطقه شما و ظرفیت تصفیه شبانه روزی مورد نیازتان، شما را در این زمینه راهنمایی کنند.
از طرفی با خرید دستگاه آب شیرین کن کشاورزی شیراز از طریق این مجموعه، ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش عالی را دریافت خواهید کرد. برای استعلام قیمت و دریافت مشاوره کافی است با کارشناسان ما در تماس باشید.

Publish modules to the "offcanvas" position.