دریا صنعت آسمان

خرید آگاهانه آب شیرین کن صنعتی

خرید آگاهانه آب شیرین کن صنعتی

خرید آگاهانه آب شیرین کن صنعتی

نکات مهم خرید آب شیرین کن صنعتی

آب شیرین کن صنعتی همانطور که از نام آن پیداست در انواع صنایع به خصوص صنایع غذایی و صنایع کشاورزی و همچنین مجموعه های تفریحات آبی بسیار کاربرد دارد؛ بنابراین انتخاب و خرید آب شیرین کن صنعتی مناسب که دارای ویژگی های لازم و کافی برای دستیابی به بهترین خروجی از واحد صنعتی مورد نظر باشد، امر مهمی است.

 

انتخاب آگاهانه در خرید دستگاه آب شیرین کن صنعتی

خرید آب شیرین کن صنعتی یکی از مسائل و دغدغه های پیش روی صاحبان صنایع مختلف در کشور است. آب شیرین کن صنعتی، دستگاهی است که می تواند علاوه بر بهبود سلامت آب مورد استفاده در صنایع تولید مواد غذایی و نوشیدنی، بر بهبود طعم و مزه آب و در نتیجه نوشیدنی های تولیدی نیز بسیار مؤثر واقع شود.

 

آب شیرین کن صنعتی همانطور که از نام آن پیداست در انواع صنایع به خصوص صنایع غذایی و صنایع کشاورزی و همچنین مجموعه های تفریحات آبی بسیار کاربرد دارد؛ بنابراین انتخاب و خرید آب شیرین کن صنعتی مناسب که دارای ویژگی های لازم و کافی برای دستیابی به بهترین خروجی از واحد صنعتی مورد نظر باشد، امر مهمی است. این انتخاب و خرید آگاهانه هم با میزان بهره وری مجموعه و هم با صرفه جویی در هزینه ها، ارتباط مستقیم خواهد داشت. در ادامه به نکات کلیدی که هنگام خرید این دستگاه می تواند راهنما و راهگشا باشد، می پردازیم.

 

نکات مهم و قابل توجه در خرید آب شیرین کن صنعتی

دستگاه های آب شیرین کن از روش های مختلفی همچون فیلتراسیون، اسمز معکوس (RO) و اشعه ماوراء بنفش جهت تصفیه آب استفاده می کنند. در بین این روش ها، روش اسمز معکوس به دلیل سادگی عملکرد، کاهش هزینه ها و کیفیت بیشتر آب خروجی و سایر مزایایی که نسبت به سه روش دیگر دارد، به عنوان روشی مطمئن و پربازده شناخته شده است و در طراحی این دستگاه ها معمولاً و البته بنا به درخواست صنایع مختلف، از این روش جهت فرآیند اصلی تصفیه آب بهره گیری می شود؛ بنابراین اولین نکته در خرید آب شیرین کن صنعتی، توجه به نحوه فرآیند تصفیه آب توسط دستگاه می باشد. در واقع کارفرمایان گرامی ابتدا می بایست نیاز صنعت خود به میزان پاکسازی آب از آلودگی ها، میکروب ها و املاح را مشخص نموده و سپس دستگاه مناسب و بهینه را خریداری نمایند.

 

از جمله نکات مهم دیگر در خرید این دستگاه، توجه به مسئله بسیار مهم میزان املاح موجود در آب و حجمی از آب است که قرار است در واحد زمان توسط این دستگاه تصفیه شود. میزان املاح موجود در آب با مقداری تحت عنوان TDS سنجیده می شود. سنجش میزان املاح آب ورودی و نیز آب خروجی توسط آب شیرین کن مهم است چرا که میزان املاح موجود در آب مورد استفاده در صنایع غذایی مسلماً با این میزان در کاربردهای کشاورزی متفاوت خواهد بود. حجم و میزان آب ورودی به دستگاه نیز عامل مهمی است که می بایست پیش از خرید آب شیرین کن صنعتی مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

بررسی نوع سیستم پیش تصفیه آب و همچنین قطعات به کار رفته در دستگاه آب شیرین کن، جهت انجام اعمال تصفیه یا پیش تصفیه نظیر قطعه مهم و بسیار کاربردی ممبران که در واقع فیلتر اصلی و مهم جهت عمل تصفیه در این دستگاه است، بررسی میزان دمای آب ورودی که قابل تحمل دستگاه باشد، سنجش میزان SDI آب ورودی و خروجی از دستگاه و ... از دیگر موارد مهم قبل از خرید این دستگاه می باشند. کارفرمایان و خریداران گرامی می توانند تمامی اطلاعات فوق به همراه سایر سؤالات خود در زمینه خرید آب شیرین کن صنعتی از جمله نوع، کاربرد و قیمت دستگاه ها را از کارشناسان و متخصصان فروش سایت شرکت دریا صنعت به نشانی www.dsawater.ir دریافت نمایند.

Publish modules to the "offcanvas" position.