دریا صنعت آسمان

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

هر آنچه که باید درباره خرید تصفیه آب صنعتی بدانید

دستگاه تصفیه آب صنعتی چطور کار می کند؟

امروزه خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی با هدف تولید آب مصرفی و بهداشتی مورد نیاز صنایع مربوطه به امری ضروری تبدیل شده است .  در این دستگاه از سیستم فیلتراسیون مخصوص به منظور حذف سختی آب و باکتری ها استفاده می شود.

در مورد عملکرد و خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی مواردی است که باید بررسی شود. فشار ورودی و خروجی فیلترها از موارد مهمی است که برای این دستگاه ها باید در نظر گرفته شود. فیلترها در مسیر تصفیه و قبل از سیستم اسمز معکوس قرار گرفته اند. فیلترها در سبک های کربنی، شنی و میکرونی طراحی می شوند. این فیلترها برای ثبت میزان فشار اقدام به اندازه گیری فشار های ورودی و خروجی می کنند. در واقع اختلاف فشاری که بین دریچه ورودی و خروجی فیلتر مشخص می شود نشان از میزان گرفتگی آن دارد. از این پارامتر در سیستم شستشوی معکوس استفاده می شود.
کنترل و ارزیابی مقدار کارکرد دستگاه اسمز معکوس به همراه مدت زمان کامل سرویس دادن آن در دستگاه تصفیه آب‌صنعتی باید به صورت دقیق و همیشگی کنترل و ارزیابی شود. این دستگاه به صورتی طراحی شده است که برای طولانی مدت هم می تواند عملکرد مناسبی داشته باشد بنابراین در بسیاری از صنایع یک انتخاب مهم محسوب می شود.
نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی مسئله ای است که نیاز به اطلاعات دقیق و نکات کلیدی دارد. یکی از نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی، نوع آلودگی‌های آب است. بررسی کیفیت آب و نوع آلودگی‌های موجود می‌تواند به انتخاب مناسب‌ترین دستگاه تصفیه آب برای نیازهای صنعتی کمک کند. همچنین، نیاز به توجه به ظرفیت و بازدهی دستگاه نیز حائز اهمیت است، زیرا باید مطمئن شوید که دستگاه توانایی پردازش حجم آب مورد نظر شما را دارا باشد.
در خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی، مدل و فناوری مورد استفاده نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. انتخاب فناوری‌های مدرن و کارآمد می‌تواند عملکرد بهتر، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، و کاهش هزینه‌های بهره‌وری را به همراه داشته باشد. همچنین، مطمئن شوید که دستگاه تصفیه آب انتخابی دارای استانداردهای بهداشتی و محیطی مورد نیاز می‌باشد. ارائه خدمات پس از فروش و دسترسی به قطعات یدکی نیز نکته‌هایی هستند که در زمان خرید باید در نظر گرفته شوند. به طور کلی، با توجه به این نکات، خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی می‌تواند به بهبود کیفیت آب مصرفی شما و همچنین بهبود کارایی و هزینه‌های مرتبط با تصفیه آب در صنعت کمک کند.

بهترین قیمت خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

یک سری فاکتورهای مهم وجود دارد که بر روی قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی تاثیر می گذارد. مثلاً مقدار ظرفیت تولیدی دستگاه باید به طور دقیق بررسی شود. هر دستگاه از نظر مقدار ظرفیت تولیدی شرایط مخصوص به خود را دارد. مقدار تی دی اس آب ورودی بسیار مهم است. این مقدار نیز در بسیاری از دستگاه ها شرایط متفاوتی دارد. باید جنس و برند پمپ های ورودی و طبقاتی دستگاه بررسی شود. هرچه کیفیت پمپ ها بهتر باشد در نهایت قیمت تمام شده نیز مناسب تر خواهد بود. بسیار مهم است تا مشخص شود که دستگاه‌تصفیه آب صنعتی  دارای سیستم پیش تصفیه آب است یا خیر. این آپشن سبب کیفیت بهتر کار می شود. سیستم سی ای پی در این دستگاه ها شرایط متفاوتی دارند. از سوی دیگر جنس و اندازه فیلترهای شنی و کربنی در دستگاه نیز باید ارزیابی شود.
نوع اتصالاتی که در دستگاه به کار رفته است از نظر سطح فشار بالا و پایین نیز ارزیابی خواهد شد. در واقع سیستم کنترلی دستگاه شرایط مخصوص خود را دارد.

کاربرد دستگاه تصفیه آب صنعتی

عملکرد‌ دستگاه تصفیه آب صنعتی به روش اسمز معکوس است. سیستم ساده ای در این دستگاه اجرا شده است به طوری که برای بسیاری از صنایع مناسب است. مهمترین کاربرد‌ این نوع تصفیه آب در دستگاه پرورش ماهی، خودروسازی، کشاورزی و دامداری و همینطور تصفیه آب بویلر است. از این دستگاه  در کارخانه های تولید نوشیدنی و صنایع غذایی و حتی در صنایع فولاد هم استفاده می شود.

⦁ تصفیه آب مخصوص بویلرها: آب مهمترین سیال در دیگ بخار محسوب می شود. این دستگاه ها مستقیماً با آب کار می کنند. در صورتی که تبخیر آب در بویلرها به صورت نامناسب انجام شود در نهایت رسوبات املاح آب روی دیواره های بویلر می نشیند و این عمل سبب تولید آب نامناسب، اختلال در جریان دستگاه و داغ شدن بدنه بویلر می شود.

⦁ تصفیه آب کارخانه ساخت نوشیدنی: دستگاه تصفیه آب صنعتی در این کارخانه ها سبب تولید محصولات با کیفیت بالاتر شده و در نهایت میزان آسیب به اتصالات و لوله کشی های داخل کارخانه نیز به حداقل می رسد.

⦁ تصفیه آب صنعتی برای کشاورزی: از این دستگاه  برای کشت محصول با کیفیت بالا استفاده می شود. این دستگاه سبب افزایش تولید محصول و همینطور کم شدن نیاز به مصرف کود خواهد شد.

تفاوت دستگاه تصفیه آب صنعتی و خانگی

کاربرد دستگاه تصفیه آب صنعتی و خانگی تا حد زیادی مشابه است.این یکی از مواردی مهمی است که باید در خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی به آن توجه داشت. تصفیه آب صنعتی برای مقیاس های بزرگتر از مصرف خانگی طراحی و تولید می شوند. حجم مخزن ذخیره سازی آنها نیز بیشتر است. میزان آب تولید توسط دستگاه تصفیه آب صنعتی به نسبت دستگاه خانگی بیشتر است.
نرمال سازی داده های عملیاتی در این دستگاه سبب می شود تا عملکرد بهتری داشته باشد. تبادل یونی مرحله اول از فرآیند تصفیه آب است. آب های شهری اشباع از مواد معدنی سیار سنگین هستند و این دستگاه کمک می کند تا جداسازی فلات سنگین در آب به بهترین شکل صورت بگیرد. ته نشین شدن و رسوب گیری نیز در دستگاه تصفیه آب صنعتی در سطح حرفه ای صورت می گیرد. در نظر گرفتن کاربردها و تفاوتها در مصارف صنعتی و خانگی باعث می شود بهترین گزینه در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی انتخاب شود.

Publish modules to the "offcanvas" position.