دریا صنعت آسمان

عوامل تاثیر گذار در عملکرد آب شیرین کن صنعتی

عوامل تاثیر گذار در عملکرد آب شیرین کن صنعتی

عوامل تاثیر گذار در عملکرد آب شیرین کن صنعتی

عوامل تاثیر گذار در عملکرد آب شیرین کن صنعتی

در این مقاله دستگاه آب شیرین کن صنعتی معرفی شده است. عوامل موثر بر کارایی این دستگاه ها از جمله انتخاب مناسب دستگاه برای صنعت مورد نظر، انتخاب با ظرفیت مناسب، انتخاب بر اساس آب مصرفی و ... از جمله مواردی است که در این مقاله به عنوان عوامل موثر بر بازده و کارایی این دستگاه ها بررسی شده است

 

عوامل تاثیر گذار در عملکرد آب شیرین کن صنعتی


آب شیرین کن صنعتی یکی از دستگاه های پرمصرف در صنایع مختلف است. از این دستگاه برای تصفیه آب صنعتی استفاده می شود. مصرف آب تصفیه شده ضمن ارتقا کیفیت محصول، می تواند در افزایش طول عمر تجهیزات نیز اهمیت زیادی داشته باشد. در برخی صنایع همچون صنایع دارویی و غذایی، استفاده از آب شیرین و آب تصفیه شده جزء الزامات تولید است. آب شیرین کن صنعتی، آب مناسب برای مصرف در صنایع مختلف از جمله مرغداری ها، صنایع کشاورزی، صنایع غذایی و ... را تامین می نماید. اساس عملکرد آب شیرین کن بر اساس فیلتراسیون و استفاده از اسمز معکوس برای زدودن املاح اضافی و آلودگی های آب می باشد. عملکرد مناسب یک دستگاه آب شیرین کن می تواند اهمیت زیادی در یک واحد صنعتی داشته باشد، با دریا صنعت همراه باشید تا با شناخت عوامل موثر بر کارایی این دستگاه ها، انتخاب بهتری داشته باشید:

 

انتخاب آب شیرین کن صنعتی متناسب با صنعت


بدون شک برای کارایی مناسب و بازده بالای یک دستگاه آب شیرین کن صنعتی، اولین اصل انتخاب متناسب دستگاه با نیاز صنعت مورد نظر است. قبل از انتخاب دستگاه باید بدانید که چه نیازهایی دارید و چه انتظاراتی از دستگاه آب شیرین کن دارید. حتما از استاندارد های آب مصرفی صنعت مورد نظر خود مطلع باشید. برخی از صنایع استانداردهای سختگیرانه ای دارند. بر اساس نیاز صنعت و استاندارد آب مصرفی، ممکن است لازم باشد از انواع فیلترها و تصفیه چند مرحله ای استفاده شود. اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، حتما از مشورت کارشناسان متخصص استفاده کنید.

دریا صنعت تولید کننده انواع دستگاه های آب شیرین کن صنعتی است. شما می توانید با کمک کارشناسان، دستگاه مناسب را انتخاب نمایید. همچنین امکان طراحی و سفارشی سازی دستگاه های تولیدی این مجموعه بر اساس نیاز شما وجود دارد.

 

انتخاب دستگاه آب شیرین کن با ظرفیت مناسب


یکی از نکات مهم و تاثیرگذار بر عملکرد یک دستگاه آب شیرین کن صنعتی، انتخاب دستگاه با ظرفیت مناسب است. شما باید با محاسبه میزان آب مورد نیاز، دستگاه با ظرفیت مناسب را انتخاب و تهیه نمایید. معمولا توصیه می شود دستگاه هایی با 20% ظرفیت بیشتر از نیاز تهیه نمایید. این انتخاب ضمن پوشش احتمال خطا در محاسبه نیاز، باعث افزایش طول عمر دستگاه نیز می شود. طول عمر دستگاه زمانی که با ظرفیت حداکثر استفاده می شود، بسیار کم خواهد بود.


انتخاب دستگاه آب شیرین کن بر اساس آب مصرفی


یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در کارایی دستگاه، انتخاب دستگاه آب شیرین کن صنعتی متناسب با آب مصرفی است. در صورتی که آب شوری در اختیار دارید و لازم است تا این آب را به میزان زیادی شیرین کنید، بدون شک به دستگاه هایی با طراحی پیچیده تر نیاز دارید. قبل از انتخاب دستگاه، حتما از مشخصات آب مصرفی خود مطلع باشید و این مشخصات را در اختیار کارشناسان قرار دهید تا به شما در تصمیم گیری حرفه ای کمک نمایند. کارشناسان دریا صنعت می توانند با دریافت نمونه آب، دقیق ترین راهنمایی ها را به شما ارائه نمایند. با انتخاب صحیح، بدون شک دستگاه شما کارایی بیشتری خواهد داشت.

 

انتخاب دستگاه با طراحی و ساخت مهندسی


یکی از مهم ترین عوامل موثر بر کارایی و عملکرد دستگاه آب شیرین کن صنعتی، طراحی اصولی این دستگاه هاست. تنظیم صحیح فشار، انتخاب مناسب فیلترها، انتخاب جنس مناسب مخزن، لوله ها و ... می تواند تاثیر مستقیم بر کارکرد دستگاه داشته باشد. همچنین یک دستگاه با طراحی اصولی و مهندسی طول عمر بیشتری داشته و نیاز به هزینه نگهداری کمتری دارد. بنابراین توصیه می شود حتما از برندهای معتبر، دستگاه های با کیفیت و با طراحی مهندسی را تهیه نمایید. دریا صنعت یکی از مجموعه های با سابقه و قدیمی در تولید انواع دستگاه های تصفیه صنعتی از جمله آب شیرین کن های صنعتی است. این مجموعه با همکاری مهندسان و متخصصان زبده طراحی و ساخت این دستگاه ها را انجام داده است و همیشه در جلب رضایت مشتریان موفق بوده است. دستگاه های آب شیرین کن صنعتی دریا صنعت، به کارایی بالا، بازده ایده آل و طول عمر زیاد حسن شهرت دارند.

 

نگهداری اصولی و حرفه ای از دستگاه آب شیرین کن


اگر به دنبال کارایی بالای دستگاه آب شیرین کن صنعتی هستید، لازم است تا نسبت به نگهداری این دستگاه ها نهایت دقت را داشته باشید. برای مثال تعویض به موقع فیلترها از جمله مواردی است که باید مورد توجه باشد. نگهداری باید اصولی و توسط افراد متخصص انجام شود. در غیر این صورت ممکن است ضمن افت کارایی دستگاه، هزینه های تعمیر و تعویض نیز به صنعت شما تحمیل شود. کارشناسان دریا صنعت همراه شما هستند تا از دستگاه های تصفیه این مجموعه به خوبی نگهداری کنید. ایراد و مشکل یک دستگاه آب شیرین کن می تواند سرعت تولید را کاهش داده و حتی منجر به توقف خط تولید شود. بنابراین دریا صنعت نهایت تلاش خود را دارد تا دستگاه های این مجموعه با حداکثر کارایی در اختیار خط تولید قرار گیرند و طی زمان حداقلی برای تعمیر از خط خارج شوند.

Publish modules to the "offcanvas" position.