دریا صنعت آسمان

آشنایی با نصب آب شیرین کن صنعتی

آشنایی با نصب آب شیرین کن صنعتی

آشنایی با نصب آب شیرین کن صنعتی

آشنایی با نصب آب شیرین کن صنعتی

آشنایی با نصب آب شیرین کن صنعتی

دستگاه تصفیه آب صنعتی یا همان آب شیرین کن صنعتی، به دستگاهی گفته می شود که می توان به وسیله ی آن املاح و شوری آب را به وسیله ی تکنولوژی اسمز معکوس برطرف کرد. آبی که به وسیله ی این دستگاه تصفیه می شود می تواند در جهات مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. آب آشامیدنی، آبیاری و کشاورزی، آب استخر های آبی و ...از مهم ترین موارد استفاده ی این آب می باشد.

به وسیله ی این دستگاه می توان حجم 5 متر مکعب آب و بیشتر از آن را به خوبی تصفیه و شیرین کرد. آب تصفیه شده قابل آشامیدن می باشد. افراد و شرکت های زیادی از این دستگاه استقبال کرده اند.

این استقبال چشمگیر به دلیل مزایا و ویژگی های خاصی است که این دستگاه دارا می باشد. از مهم ترین ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

⦁ امکان استفاده و بهره برداری از این دستگاه در هر مکان و جایگاهی، حتی در عرشه ی کشتی

⦁ مقرون به صرفه بودن استفاده از این دستگاه

⦁ پاکسازی آب به وسیله ی آب شیرین کن صنعتی

⦁ مصرف انرژی بسیار کمتر نسبت به روش قطره ای

⦁ توانایی بازگرداندن پساب

⦁ پاک کردن آب از هر گونه مواد تب زا، ویروس و باکتری

 

نصب آب شیرین کن صنعتی

برای بهره برداری مفید و کاربردی از دستگاه آب شیرین کن صنعتی، باید حتما به نصب و راه اندازی آن توجه ویژه ای داشت. نصب و راه اندازی این دستگاه یکی از مهم ترین فاکتور های کارکرد درست و بهینه ی آب شیرین کن صنعتی به شمار می رود. به همین سبب در زمان خرید این دستگاه به شرکت تولید کننده آن توجه دقیقی داشته باشید تا بتوانید از کارشناسان متبحر و کاربلد برای نصب آب شیرین کن صنعتی استفاده کنید.

بهره وری دستگاه رابطه ی مستقیمی با دانش نصب کننده ها و کارشناسان آن دارد. کارشناسان دستگاه آب شیرین کن صنعتی باید آموزش های لازم و دقیق را به اپراتور دستگاه بدهند. به همین سبب تبحر و مهارت خود کارشناسان بسیار حائز اهمیت است. کارشناس نصب باید اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند آن ها را دراختیار اپراتور دستگاه قرار دهد. یکی از مهم ترین آموزش هایی که در زمان نصب آب شیرین کن صنعتی باید به اپراتور داده شود، پر کردن چک لیست نگهداری از دستگاه آب شیرین کن صنعتی به صورت مداوم می باشد. اپراتور و شرکت خریدار باید این چک لیست را نگهداری کنند تا به صورت منظم به شرکت تولید کننده دستگاه نشان دهند. زیرا کارشناس شرکت تولید کننده باید به صورت دوره ای برای چکاب دستگاه به شرکت خریدار مراجعه کند. این کار باعث می شود که بهره وری دستگاه تا حد زیادی بالا رود و اگر مشکلی در آن وجود دارد به سرعت برطرف شود.

علاوه بر آن، با چکاب دوره ای آب شیرین کن صنعتی، عمر مفید و ماندگاری دستگاه نیز به میزان چشمگیری بالا می رود. به همین سبب نصب و راه اندازی درست این دستگاه بسیار مهم و ضروری می باشد.

Publish modules to the "offcanvas" position.