دریا صنعت آسمان

دستگاه آب شیرین کن صنعتی در استان هرمزگان

دستگاه آب شیرین کن صنعتی در استان هرمزگان

دستگاه آب شیرین کن صنعتی در استان هرمزگان

دستگاه آب شیرین کن صنعتی در هرمزگان و بندر عباس

خرید مطمئن دستگاه آب شیرین کن صنعتی، لازمه انجام یکسری پیش نیاز ها است پیشنهاد میکنیم برای آگاهی بیشتر این مطالب را مطالعه فرمایید، به امید اینکه مطالب برای شما مفید و موثر واقع شود. در خرید دستگاه آب شیرین کن صنعتی یکی از پیش نیاز های اصلی، انجام آزمایش آب است.

برای انجام این کار، ابتدا نمونه ای از آب مصرفی منطقه خودرا تهیه و به یکی از آزمایشگاه های معتبر مرکز استان خود می فرستید.

در استان هرمزگان یکی از آزمایشگاه های آب شهرستان بندر عباس، آزمایشگاه کیفیت آزمای جنوب است که مشخصات این آزمایشگاه در قسمت پایین نوشته شده است:

آدرس این آزمایشگاه: بندرعباس، آزادگان،آزادگان ۲۲، پلاک۱۶ 

 تلفن تماس: ۳۳۵۲۴۲۰_۰۷۶۳

 

 

در این آزمایش، پارامتر های مورد نیاز آب را جهت طراحی بهینه که در قسمت زیر نوشته شده است را اندازه گیری کنید


میزان سختی کل

میزان TDS

میزانPH

کدورت

سولفات

سیلیس

بعد از انجام مراحل آزمایش نتیجه را برای این شرکت ارسال کنید تا کارشناسان ما بعد از بررسی، پیشنهاد فنی و مالی را خدمتتان ارائه دهند لازم به ذکر است چنانچه آزمایشگاه های معرفی شده کیت کافی برای آزمایش همه پارامتر های فوق را ندارد می توانید برای مرحله اولیه از این آزمایشگاه استفاده کرده و بعد از طراحی کلی سیستم شما توسط کارشناسان این شرکت، جهت تکمیل و نهایی کردن مراحل خرید نمونه آب را برای شرکت دریا صنعت ارسال کنید تا آزمایش آب را تکمیل نماییم. دلیل اصلی انجام این آزمایش در اولین اقدامات خرید دستگاه آب شیرین کن صنعتی، اطلاع کارشناسان و طراحان دستگاه از وضعیت و کیفیت آب منطقه شما می باشد چرا که بسیاری از دستگاه های آب شیرین کن صنعتی زمانی که بر اساس آنالیز آب منطقه شما طراحی می شود به مرور زمان کمتر دچار خرابی ممبران شده و می تواند سالیان سال برای شما با بازدهی مناسب کار کند. استان هرمزگان از نظر کیفیت آب:

همانطور که می دانید استان هرمزگان به دلیل خشکسالی های پی در پی، و برداشت زیاد از منابع آب زیر زمینی، افت کیفیت آب را در مناطقی همچون رودان، میناب، حاجی آباد و ... نیز به همراه داشته است .این استان که لقب بهشت کشت و زرع را به خود اختصاص داده است این روزها با معضل شوری و کیفیت پایین آب درگیر است. اما این مشکل با تجربه چندین و چندساله شرکت ما حل شدنی است . از آنجایی که بسیاری از کشاورزان و گلخانه داران و همچنین کارخانه هایی که نیاز به مقدار زیادی آب برای انجام فعالیت های مجموعه خود داشته اند با استفاده از دستگاه های تصفیه آب صنعتی با تحولی بزرگ در روند تولیدات خود روبرو شده اند. دستگاه های آب شیرین کن صنعتی طراحی شده شرکت دریا صنعت سال های سال برای کشاورزان و صاحبان صنایع به عنوان تامین کننده ای مناسب، برای حل مشکلات کیفیت آب خدمات و تجهیزات ارائه داده است.

امیدواریم با این مطالب به شما در خرید دستگاه آب شیرین کن صنعتی کمک کرده باشیم. و چنانچه نیاز به مشاوره در این زمینه داشته باشید کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما هستند. جهت مشاوره رایگان، استعلام فنی و مالی دستگاه ها و همچنین ثبت سفارش با شماره تلفن 36648995_025 تماس حاصل فرمائید.

Publish modules to the "offcanvas" position.