دریا صنعت آسمان

دستگاه آب شیرین کن صنعتی در رستوران ها

دستگاه آب شیرین کن صنعتی در رستوران ها

دستگاه آب شیرین کن صنعتی در رستوران ها

چرا رستوران ها به تصفیه آب نیاز دارند؟

در این متن به اهمیت تصفیه آب در رستوران ها و کافی شاپ ها پرداخته شده و در مورد سهم تصفیه و فیلتراسیون آب در افزایش کیفیت غذا و نوشیدنی ها ، چای و قهوه توضیح داده شده است و دستگاه های تصفیه آب و فیلتراسیون برای دستگاه های مختلف مصرف کننده آب معرفی شده اند.

چرا رستوران ها به تصفیه آب نیاز دارند؟

در جهان مدرن حال حاضر آب تمیز و پاک و تصفیه آب یکی از اصلی ترین ارکان زندگی ما می باشد. این آب تمیز و پاک که در خانه و زندگی ما در دسترس است و از آن به راحتی استفاده می کنیم ممکن است برای استفاده در رستوران ها مناسب نباشد چرا که معمولا برای تجهیزات و وسایل رستورانی ضرر دارند.

خیلی از افراد ممکن است از خود بپرسند که چرا آبی که برای آشامیدن مناسب و مطمئن است برای استفاده در رستوران و مراکز تهیه غذا خیلی خوب نیست؟ خب همه چیز به طعم و بی خطر بودن آب باز می گردد. از 30 سال پیش تا به امروز از کلر برای گندزدایی آب استفاده می شود. برخی از مشتریان در هنگام غذا خوردن ممکن است متوجه مزه آن نشوند ولی برخی متوجه می شوند ولی کلر می تواند به شدت طعم و مزه نوشیدنی ها، دمنوش ها و چای و قهوه را تغییر دهد.

برای ارتقا آب مورد استفاده در رستوران ها می بایست چه کار کرد؟

در حال حاضر در تکنولوژی جدید از کلرامین (که ترکیبی از کلر به علاوه آمونیاک می باشد) برای گندزدایی آب استفاده می شود و این ماده که بسیار برای گندزدایی آب و از بین بردن باکتری ها و انگل های آب مفید است در طرف مقابل برای استیل ضد زنگ، پلی اورتان ( که کاربردهای زیادی در تجهیزات و کفپوش های رستوران ها دارد) و لاستیک ها و شیرآلات مضر و آسیب رسان می باشد همچنین در برخی از نقاط کشور ما آبی که در شبکه لوله کشی رستوران ها و کافی شاپ ها می باشد شور یا بی کیفیت بوده و نیاز به تصفیه و فیلتراسیون مجدد دارد.

با این حال برای رفع این مشکلات استفاده از فیلتراسیون و تصفیه آب استفاده می شود که از مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاهش نیاز به سرویس تجهیزات

حفظ گارانتی و وارانتی (گارانتی تعویض) ( چرا که در خیلی از مواقع استفاده از آب دارای ناخالصی و رسوب دار موجب ابطال وارانتی می گردد)

فیلتراسیون املاح، رسوبات، آلودگی ها، که به خصوص برای آب سخت مصرفی لازم می باشد • اطمینان از گندزدایی و ضد عفونی آب

علیرغم وجود تصفیه و گندزدایی آب توسط تاسیسات شهری

ایجاد طعم بهتر بخصوص برای نوشیدنی هایی که طعم آب در آن ها خیلی تعیین کننده است: مانند شربت ها، چای و قهوه

کاهش ایجاد آهک

در دستگاه ها و تجهیزات

افزایش کارایی دستگاه ها و تجهیزات با کاهش قابل توجه تشکیل آهک در آن ها

توجه داشته باشید که برای هر دستگاهی که از آب استفاده می کند می توان دستگاه تصفیه آبی مجزا و متناسب با نیاز آن دستگاه و تجهیزات به کار گرفت. یا حتی در خیلی از موارد می توان برای کل یک رستوران از یک واحد تصفیه آب متناسب با نیاز آن استفاده کرد و البته می توان ارزیابی این مورد را به کارشناسان ما سپرد تا بهترین پیشنهاد را جهت حفظ و نگهداری تجهیزات شما و ارتقا کیفیت غذا و نوشیدنی هایتان را به شما ارائه دهیم. فیلتراسیون و تصفیه آب تخصصی در رستوران و کافی شاپ ها امروزه محصولاتی تخصصی برای رستوران ها و کافی شاپ ها وجود دارد که می توان برای بهبود کیفیت آب در مورد مصارف مورد نظر استفاده کرد.

فیلتر هایی که جهت مصارف مختلف در رستوران ها استفاده می شود به شرح زیر می باشند:

فیلتر یخ ساز : این فیلتر کلر و ناخالصی ها را حذف می کند و یخ حاصله بسیار شفاف و زلال بوده و عمر دستگاه های یخ ساز را افزایش می دهد.

فیلتر دستگاه قهوه ساز :این فیلتر آبی با میزان املاح متناسب برای یک قهوه با کیفیت عالی را برای کافی شاپ ها و رستوران هایی که به کیفیت بسیار اهمیت می دهند تهیه می کند.

فیلتر دستگاه قهوه اسپرسو: همانطور که از اسم آن پیداست این فیلتر به صورت تخصصی برای ایجاد بهترین طعم در اسپرسو تولید شده است چرا که طعم یک قهوه عالی از آب آن شروع می شود.

فیلتر دستگاه بخار ساز قهوه: این فیلتر به منظور جلوگیری از آسیب هایی است که آب سخت و مواد شیمیایی داخل آن می تواند به دستگاه بخار ساز (که گرمای زیادی هم تولید می کند) بزند طراحی شده است و به خوبی از این دستگاه حفاظت می کند.

در هر حال با توجه به بودجه شما می توان از دستگاه های زیادی جهت ارتقا آب مصرفی شما استفاده کرد که این امر موجب حفظ مشتریان و جلب مشتریان جدید برای رستوران و کافی شاپ ها می شود و موجب تفاوتی شدید در کیفیت غذاها و نوشیدنی های گرم و سرد سرو شده می گردد. در واقع می توان گفت که ارتقای کیفیت آب همان فوت کوزه گری در بسیاری از کافی شاپ ها و رستوران ها می باشد.

Publish modules to the "offcanvas" position.