دریا صنعت آسمان

شاسی دستگاه آب شیرین کن صنعتی

شاسی دستگاه آب شیرین کن صنعتی

کاربرد شاسی آب شیرین کن صنعتی

کاربرد شاسی دستگاه آب شیرین کن صنعتی چیست؟

شاسی دستگاه آب شیرین کن صنعتی معمولا از اجزای ثابت و اجزای جداشدنی تشکیل شده است، اجزای جداشدنی دستگاه این امکان را به شما می دهد تا در صورت خرابی و یا نیاز به تعمیر آن را از دستگاه جدا کرده و با یک قطعه جدید تعویض و یا تعمیر نمایید.

 

شاسی دستگاه آب شیرین کن صنعتی از اجزای مهم و بسیار کاربردی است که وظیفه مهمی در دستگاه آب شیرین کن دارد. اما قبل از بررسی این موضوع بهتر است بدانید که چنین دستگاه های صنعتی در ظرفیت های مختلف و در مدل های خانگی، صنعتی، نیمه صنعتی طراحی و تولید می شوند. و هر یک از آنها شاسی مخصوص به خود را دارند.

 

هر دستگاه آب شیرین کن صنعتی به طور کلی از سه بخش اصلی تشکیل می شود، بدنه دستگاه، موتور و اجزای تشکیل دهنده آن و شاسی دستگاه. شاسی دستگاه آب شیرین کن صنعتی یا فریم در واقع یک چهار چوب فلزی بسیار مقاوم و مستحکم است که عموماً از آلیاژهای کن آهن و کربن استیل ساخته می شود.

 

شکل شاسی دستگاه به طرح و نوع آب شیرین کن صنعتی بستگی دارد و ممکن است به شکل ناودانی، طرح های هندسی خاص باشد. معمولا بر روی شاسی دستگاه، قسمت‌هایی مهمی همچون سیستم پیش تصفیه آب شیرین کن، تجهیزات کنترلی و لوله کشی آب شیرین کن و واحد اصلی دستگاه تصفیه آب صنعتی نصب می‌شود.

 

کاربرد اصلی شاسی دستگاه آب شیرین کن صنعتی،تحمل بیشترین میزان وزن دستگاه و نگهداری قطعات و سایر اجزا در کنار هم است. همچنین شاسی وظیفه انتقال کمترین میزان لرزش و صدا را نیز دارد. داشتن استحکام کافی و نیز نگهداری قطعات کنار هم، از خصوصیات یک شاسی مناسب آب شیرین کن صنعتی به شمار می‌رود.

 

شما می توانید انواع مختلفی از دستگاه های آب شیرین کن از جمله، آب شیرین کن کشاورزی، آب شیرین کن بیمارستانی، آب شیرین کن مرغداری، آب شیرین کن دریایی و آب شیرین کن گلخانه ای را متناسب با نیازهای خود تهیه کنید. اما بهتر است قبل از خرید کمی درباره اجزای مهم این وسیله شناخت داشته باشید.

 

خصوصیات مهم یک شاسی دستگاه آب شیرین کن صنعتی خوب چیست؟

همانطور که در ابتدای مطالب گفته شد، برای نگهداری قطعات و تجهیزات سوار شده بر روی دستگاه آب شیرین کن از ابزاری به نام شاسی دستگاه آب شیرین کن صنعتی استفاده می شود. این قطعه با ارزش را معمولا از فولاد مقاوم و ضد زنگ طراحی و تولید می کنند تا بتواند در برابر فشار های محیطی مقاوم باشد. بهترین و ایده آل ترین فلز مورد استفاده برای تولید شاسی انواع دستگاه آب شیرین کن آهن ( ST37 ) یا همان کربن استیل مقاوم است، این فلز قادر است در برابر نیروهای وارده مقاومت خوبی از خود نشان دهد و همچنین طول عمر بالایی نیز دارد. همچنین از فلز دیگری به نام استنلس استیل ۳۱۶ و نیز استنلس استیل ۳۰۴ نیز استفاده می شود.

 

جنس شاسی دستگاه آب شیرین کن صنعتی می تواند به صورت مستقیم حدود ۵ الی ۱۰ درصد بر قیمت تاثیر بگذارد. البته نکته مهمی که در این قطعه به آن توجه شود، نوع اتصالات و نوع جوش کاری شاسی است. معمولا بهترین و مناسب ترین جوشکاری برای انی قطعه جوشکاری آرگون است که تفاوت هایی با جوش الکترود دارد.

 

ابعاد و اندازه شاسی دستگاه آب شیرین کن صنعتی بستگی به حجم و ظرفیت آن دارد و طبق محاسبات و برآوردهای دقیق مهندسی به دست می آید. معمولا شاسی دستگاه در شیرین کن های خانگی به نسبت کوچک تر از شیرین کن های کشاورزی، دریایی و مرغداری است.

 

یک شاسی با کیفیت و مقاوم به خوبی می تواند سیستم پیش تصفیه آب شیرین کن را برای سال های طولانی در یک واحد کل نگهداری کند، بدون این که تغییراتی در آن ایجاد شود و یا اجزای دستگاه دچار خرابی شوند.

 

معمولا دستگاه آب شیرین کن صنعتی برای تصفیه آب از یک روش خاص با نام اسمز معکوس بهره می برند. اسمز معکوس به واسطه یک پمپ فشار بالا در درون دستگاه اتفاق می افتد و عملکرد آن مانند جذب آب توسط ریشه‌های درختان و گیاهان است.

 

خرید دستگاه آب شیرین کن صنعتی خوب با نازلترین قیمت؟

دستگاه آب شیرین کن صنعتی تنوع زیادی در بازار دارند، آنها به خوبی می توانند در حوزه های مختلف مانند، کشاورزی، صنعتی، دریایی، شیلات و ... مورد استفاده عموم مردم قرار گیرند. جهت خرید مناسب ترین دستگاه آب شیرین کن صنعتی با نازلترین قیمت می توانید با ما تماس بگیرید و یا به فروشگاه ما مراجعه کنید.

Publish modules to the "offcanvas" position.