دریا صنعت آسمان

قیمت آب شیرین کن صنعتی

قیمت آب شیرین کن صنعتی

قیمت آب شیرین کن صنعتی

قیمت آب شیرین کن صنعتی

قیمت آب شیرین کن صنعتی چگونه محاسبه می شود؟


آب علاوه بر اینکه برای شرب باید کاملا پاکیزه و مطبوع باشد، جهت استفاده در صنایع مختلف به عنوان ماده خام باید دارای ویژگی ‌های خاصی بوده که بتوان از آن استفاده نمود. به همین دلیل استفاده از آب شیرین کن صنعتی در این زمینه تاثیرگذار است. قیمت آب شیرین کن صنعتی با توجه به پارامترها و عواملی می تواند با تفاوت هایی همراه باشد.


با این حال برای اینکه بتوانید به ویژگی های مد نظر خود جهت استفاده از آب در موارد مختلف دست پیدا کنید، نیاز به خرید آب شیرین کن صنعتی بیش از پیش احساس می شود. به عنوان مثال در برخی از دستگاه های صنعتی برای خنک سازی از آب استفاده می ‌کنند. کیفیت آب در این شرایط باید به گونه‌ ای باشد که بتوان با استفاده از آن علاوه بر عملکرد صحیح دستگاه های مورد نظر، طول عمر دستگاه ها را نیز افزایش داد. شرایطی که می تواند شما را مجاب کند تا از تجهیزات مناسب، جهت فراهم کردن آب مورد نیاز تاسیسات، برای خنک کاری و تمیزکاری بهره مند شوید.


عوامل تاثیر گذار بر قیمت آب شیرین کن صنعتی


همانگونه که عنوان کردیم پارامترها و عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند بر قیمت آب شیرین کن صنعتی اثرگذار باشند. ما در دریا صنعت تمام نیازهای شما را در نظر گرفته و با پارامترهای مختلفی پاسخگوی خواسته های شما در زمینه های مختلف هستیم.

 

  • ظرفیت دستگاه


یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت آب شیرین کن صنعتی، ظرفیت دستگاه به شمار می رود. در واقع مقدار آبی که شما پس از طی کردن مراحل تصفیه می توانید دریافت کنید، به عنوان ظرفیت دستگاه به شمار می ‌رود. بدون شک هر اندازه دستگاه خریداری شده توسط شما دارای ظرفیت بیشتری باشد، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

 

  • میزان املاح (TDS) ورودی


آب ورودی به دستگاه تصفیه آب نیز با مقدار املاح معینی همراه خواهد بود. میزان این امر می ‌تواند در شرایط مختلفی با اندازه های گوناگون همراه باشد. آب دریا دارای املاح بالاتر از 7000 و همچنین برخی از آب ها نیز املاح کمتر از 7000 میلی گرم را در هر لیتر به همراه دارند. هر اندازه که املاح ورودی بیشتر باشند، شما باید دستگاه های قدرتمندتری خریداری نمایید. به همین علت این شرایط در قیمت نهایی آب شیرین کن صنعتی تاثیر گذار خواهد بود.

 

  • درصد بازیابی


نسبت آب ورودی به آب خروجی را درصد بازیابی می نامند. این نسبت که با ظرفیت دستگاه رابطه مستقیم دارد نیز می ‌تواند از عوامل موثر بر قیمت آب شیرین کن صنعتی باشد. به عنوان مثال هر اندازه شما نیاز به درصد بازیابی بیشتر داشته باشید، باید هزینه های بیشتری نیز پرداخت کنید.

 

  • سایر عوامل


در کنار عوامل و پارامترهایی که برای شما بیان کردیم و می ‌توانند بر قیمت آب شیرین کن صنعتی اثرگذار باشند، برخی دیگر از فاکتورها نیز تاثیر مستقیم در این زمینه خواهند داشت. از جمله مارک و برند تجهیزاتی که شما قصد خریداری دارید و همچنین جنس شاسی که می ‌تواند از استیل استنلس یا کربن استیل باشد. به عنوان مثال استیل استنلس با دوام بیشتر، می ‌تواند قیمت بالاتری برای شما در پی داشته باشد.


سخن پایانی


اگر به دنبال خرید دستگاه آب شیرین کن صنعتی هستید ما در مجموع دریا صنعت با بررسی تمام نیازهای شما و پارامترهای مختلف، خدمات گسترده ای در این زمینه به شما ارائه می دهیم.

بررسی قیمت آب شیرین کن صنعتی

بررسی قیمت آب شیرین کن صنعتی

دستگاه آب شیرین کن صنعتی یا دستگاه تصفیه آب صنعتی، وسیله ای کاربردی است که برای گرفتن املاح و نمک های موجود در آب استفاده می شود. در این دستگاه از پدیده ی اسمز معکوس استفاده می شود. دستگاه های آب شیرین کن صنعتی قادر هستند حجم های بالاتر از 5 متر مکعب آب در یک شبانه روز را تصفیه کنند و آبی بدون املاح و کاملا شیرین را در اختیار استفاده کنندگان از این دستگاه قرار دهند.

در این متن به بررسی قیمت آب شیرین کن صنعتی می پردازیم. بررسی پدیده ی اسمز معکوس در آب شیرین کن صنعتی اگر یک محلول از نوع رقیق در مجاورت محلولی غلیظ قرار بگیرد، پدیده اسمز روی می دهد. البته این پدیده در طبیعت نیز اتفاق می افتد. آبی که توسط ریشه ی گیاه جذب می شود در واقع نمونه ای از پدیده اسمز در طبیعت است. در تولید آب شیرین کن صنعتی از وارون پدیده ی اسمز، یعنی اسمز معکوس استفاده می شود.

 

محدوده ی قیمت آب شیرین کن صنعتی چقدر است؟

در هنگام خرید دستگاه آب شیرین کن، فاکتورهایی از اهمیت زیادی برخوردارند که در زیر به بررسی آن ها می پردازیم:

⦁ آب خامی که قرار است توسط آب شیرین کن تصفیه شود، به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد و از نظر املاح و مواد معدنی و شوری کاملا آنالیز شود.

⦁ مقدار مصرف روزانه ی آب شیرین چقدر است ؟ برای خرید نیاز به آب شیرین کن صنعتی وجود دارد یا آب شیرین کن خانگی ؟

⦁ برای خرید آب شیرین کن چقدر هزینه لازم است انجام شود و قیمت آب شیرین کن صنعتی در چه حدودی باید باشد؟

قیمت آب شیرین کن صنعتی و کاربرد آن ها

آب شیرین کن های صنعتی معمولا برای مصارف کشاورزی، دامداری ها، مرغداری ها، بیمارستان، آزمایشگاه ها، گلخانه ها، کارگاه های تولیدی و ... استفاده می شوند. قیمت آب شیرین کن صنعتی با توجه به موارد کاربرد می تواند متفاوت باشد و حجم آب شیرین کن ها بر قیمت آب شیرین کن صنعتی تاثیر گذار است. آب شیرین کن ها علاوه بر هزینه های اولیه ای که برای خرید و نصب شان در نظر گرفته می شود، شامل هزینه های نگهداری نیز می شوند. البته باید توجه

نمود که نگهداری و پشتیبانی درست و اصولی از آب شیرین کن ها عمر آن ها را افزایش داده و کارایی را بالاتر می برد. پس از خرید آب شیرین کن صنعتی، لازم است ضمانت نامه ها و گارانتی معتبر محصول از فروشندگان معتبر این محصولات دریافت گردد. ضمانت نامه ی معتبر محصول، شاید اندکی بر قیمت آب شیرین کن صنعتی تاثیر گذار باشد ولی به شما این اطمینان را می دهد تا در صورت خرابی محصول، کمترین هزینه را برای تعمیر محصول صرف کنید و متخصصان این حوزه با سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن ایراد آب شیرین کن را پیدا کرده و تعمیر آن را به خوبی انجام دهند. خرید دستگاه آب شیرین کن صنعتی یک سرمایه گذاری بزرگ و پر سود است. استفاده از آب شیرین بدون املاح زاید، علاوه بر اینکه طعم دلپذیرتری را به همراه دارد، به سلامت فرد کمک می کند. صنایع مختلف نیز با به کاربردن آب بدون املاح اضافه کارایی بالاتری در تولید خواهند داشت.

Publish modules to the "offcanvas" position.