دریا صنعت آسمان

تصفیه آب دامداری سمنان

تصفیه آب دامداری سمنان

تصفیه آب دامداری سمنان

تصفیه آب در بخش دامداری استان سمنان

خرید مطمئن دستگاه آب شیرین کن صنعتی، لازمه انجام یکسری پیش نیاز ها است پیشنهاد میکنیم برای آگاهی بیشتر این مطالب را مطالعه فرمایید، به امید اینکه مطالب برای شما مفید و موثر واقع شود. در خرید دستگاه آب شیرین کن صنعتی یکی از پیش نیاز های اصلی، انجام آزمایش آب است.

برای انجام این کار، ابتدا نمونه ای از آب مصرفی منطقه خودرا تهیه و به یکی از آزمایشگاه های معتبر مرکز استان خود می فرستید.

در استان سمنان یکی از آزمایشگاه های آب ، آزمایشگاه آنالیز آب ، خاک و گیاه است که مشخصات این آزمایشگاه در قسمت پایین نوشته شده است:

آدرس : شاهرود ، خیابان ایستگاه ، بعد از چهار راه حافظ ، روبروی کوچه 17

تلفن : 09111585058

در این آزمایش، پارامتر های مورد نیاز آب را جهت طراحی بهینه که در قسمت زیر نوشته شده است را اندازه گیری کنید

میزان سختی کل

میزان TDS

میزانPH

کدورت

سولفات

سیلیس

بعد از انجام مراحل آزمایش نتیجه را برای این شرکت ارسال کنید تا کارشناسان ما بعد از بررسی، پیشنهاد فنی و مالی را خدمتتان ارائه دهند لازم به ذکر است چنانچه آزمایشگاه های معرفی شده کیت کافی برای آزمایش همه پارامتر های فوق را ندارد می توانید برای مرحله اولیه از این آزمایشگاه استفاده کرده و بعد از طراحی کلی سیستم شما توسط کارشناسان این شرکت، جهت تکمیل و نهایی کردن مراحل خرید نمونه آب را برای شرکت دریا صنعت ارسال کنید تا آزمایش آب را تکمیل نماییم. دلیل اصلی انجام این آزمایش در اولین اقدامات خرید دستگاه آب شیرین کن صنعتی، اطلاع کارشناسان و طراحان دستگاه از وضعیت و کیفیت آب منطقه شما می باشد چرا که بسیاری از دستگاه های آب شیرین کن صنعتی زمانی که بر اساس آنالیز آب منطقه شما طراحی می شود به مرور زمان کمتر دچار خرابی ممبران شده و می تواند سالیان سال برای شما با بازدهی مناسب کار کند.

استان سمنان از نظر کیفیت آب و مصارفی مانند دامداری:

استان سمنان واقع در مرکز ایران و یکی از شهر های گرم و خشک این کشور محسوب می شود . این استان شرایط مساعدی برای کشاورزی ندارد و تنها دو در صد از کل مساحت این استان زیر کشت می باشد. از عمده ترین محصولات این استان می توان به گندم و جو ، سیب زمینی ،پنبه و... اشاره کرد . استان سمنان اما از نظر دامداری به دلایل مختلفی از جمله دارابودن مراتع از شرایط مطلوبی برخوردار است . که هم اکنون نزدیک به 1800 واحد دامداری سنتی و صنعتی در این استان فعالیت دارند و این استان به عنوان یکی از قطب های دامداری کشور محسوب می شود . در زمینه دامداری آب جزئی از خوراک اصلی دام محسوب می شود که کیفیت این آبی که به صورت آزادانه و آبشخور در اختیار دام قرار می گیرد بسیار مهم و حائز اهمیت است. برای مثال گاو های شیرده به ازای تولید هر لیتر شیر ، 5 لیتر آب مصرف می کنند . می توان گفت میانگین مصرف آب در گاو های شیر ده ، 5/1 لیتر در روز است . همین مصرف بالای آب در دامداری ها موجب می شود که دامداران به کیفیت و سلامت آب توجه بسیاری داشته باشند .این آب باید از نظر طعم ، بو، PH و خواص فیزیکی و شیمیایی مطلوب باشد . آلودگی آب ها ، بسیار اسیدی و قلیایی بودن آب ، افزایش مواد جامد غیر محلول در آب موجب کاهش مصرف آب در دام ها و در نتیجه کاهش کیفیت شیر تولیدی آن و در آخر کاهش سود دهی واحد تولیدی می شود . استان سمنان که از نظر دامداری شرایط مطلوبی دارد بایستی به کیفیت آب بسیار توجه کند چرا که کیفیت آب در کیفیت گوشت دام و نیز محصولات دامی بسیار تاثیر گذار است لذا استفاده از دستگاه های آب شیرین کن صنعتی اسمز معکوس در دامداری ها بسیار ضروری و مهم است . شرکت دریا صنعت آسمان با طراحی انواع دستگاه های تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس با توجه به میزان آب مورد نیاز در شبانه روز از کاهش سود دهی واحد تولیدی شما جلوگیری و حتی موجب رونق آن می شود

.از آنجایی که بسیاری از کشاورزان و گلخانه داران و همچنین کارخانه هایی که نیاز به مقدار زیادی آب برای انجام فعالیت های مجموعه خود داشته اند با استفاده از دستگاه های تصفیه آب صنعتی با تحولی بزرگ در روند تولیدات خود روبرو شده اند. دستگاه های آب شیرین کن صنعتی طراحی شده شرکت دریا صنعت سال های سال برای کشاورزان و صاحبان صنایع به عنوان تامین کننده ای مناسب، برای حل مشکلات کیفیت آب خدمات و تجهیزات ارائه داده است.

امیدواریم با این مطالب به شما در خرید دستگاه آب شیرین کن صنعتی کمک کرده باشیم. و چنانچه نیاز به مشاوره در این زمینه داشته باشید کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما هستند. جهت مشاوره رایگان، استعلام فنی و مالی دستگاه ها و همچنین ثبت سفارش با شماره تلفن 36648995_025 تماس حاصل فرمائید

Publish modules to the "offcanvas" position.