دریا صنعت آسمان

دمای مناسب محل نصب دستگاه آب شیرین کن صنعتی

دمای مناسب محل نصب دستگاه آب شیرین کن صنعتی

دمای مناسب محل نصب تصفیه آب صنعتی

دمای مناسب محل نصب دستگاه آب شیرین کن صنعتی

سیستم های مختلف تصفیه آب صنعتی توسط شرکت ها برای حذف ناخالصی ها از آب استفاده می شود. زیرا عملکرد مناسب ماشین آلات و محصولات در صنعت به آب مصرفی بستگی دارد. تصفيه و مديريت صحيح آب مي تواند به دستيابي به آب خالص و همچنين حفظ محيط زيست كمك كند. سیستم تصفیه آب به حذف ناخالصی ها از آب کمک می کند و خط تولید را با تامین آب با کیفیت خوب پشتیبانی می کند. برای این فرآیند از دستگاه های تصفیه آب صنعتی مختلفی استفاده می شود.

 

فیلتر اسیون


یکی دیگر از مواردی که در دستگاه های تصفیه آب صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد فیلتر اسیون می باشد. فیلتراسیون ، فرآیندی که در آن ذرات جامد در یک سیال مایع یا گاز با استفاده از یک محیط فیلتر که اجازه عبور سیال را می دهد اما ذرات جامد را حفظ می کند، حذف می شوند . ممکن است سیال شفاف یا ذرات جامد خارج شده از سیال محصول مورد نظر باشد. در برخی از فرآیندهای مورد استفاده در تولید مواد شیمیایی، هم فیلتر مایع و هم کیک فیلتر جامد بازیابی می شوند. سایر رسانه ها مانند برق ، نور و صدا نیز می توانند فیلتر شوند.

 

اسمز معکوس چیست؟


اسمز معکوس یک فرآیند تصفیه آب صنعتی می باشد که از یک غشای نیمه تراوا (پوشش مصنوعی) برای فیلتر کردن مولکول‌های ناخواسته و ذرات بزرگ مانند آلاینده‌ها و رسوبات مانند کلر، نمک و کثیفی آب آشامیدنی استفاده می‌کند. علاوه بر حذف آلاینده ها و رسوبات، اسمز معکوس می تواند میکروارگانیسم ها را نیز از بین ببرد.

 

دمای محیط نصب دستگاه تصفیه آب صنعتی چقدر باشد ؟


شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که دمای محیط نصب دستگاه تصفیه آب صنعتی چقدر باید باشد.دمای محیط دستگاه تصفیه باید طوری باشد که به دستگاه فشاری وارد نشود محیط باید دارای هوای مطلوب باشد طوری که نه خیلی گرم باشد که به دستگاه فشار وارد کند و نه سرد باشد که در دستگاه اختلال ایجاد شود.

 

سیستم اسمز معکوس چگونه کار می کند؟


یک سیستم اسمز معکوس، رسوب و کلر را از آب با یک فیلتر قبل از اینکه آب را از طریق یک غشای نیمه تراوا برای حذف مواد جامد محلول وارد کند، حذف می کند. پس از خروج آب از غشای RO، باید از فیلتر عبور کند تا آب آشامیدنی را قبل از ورود به شیر آب تمیز کند.

 

کمبود روزافزون آب شیرین، انگیزه استفاده از منابع آبی غیر متعارف و استفاده مجدد را برای مصرف با بکارگیری برخی فناوری‌های کارآمد فراهم کرده است. تصفیه آب صنعتی برای آبیاری کشاورزی نقش عمده‌ای در برآوردن نیازهای رو به رشد آب در مناطق کم‌آب دارند.

 

رایج ترین انواع سیستم های تصفیه آب خانگی

سیستم های فیلتراسیون
فیلتراسیون آب دستگاهی است که ناخالصی ها را از آب با استفاده از یک مانع فیزیکی، شیمیایی و/یا فرآیند بیولوژیکی حذف می کند.

سیستم های تقطیر
تقطیر فرآیندی است که در آن آب ناخالص جوشانده می شود و بخار آن در ظرفی جداگانه جمع آوری و متراکم می شود و بسیاری از آلاینده های جامد را پشت سر می گذارد. امیدواریم ازمطالعه مطالب بالا لذت برده باشید

Publish modules to the "offcanvas" position.