دریا صنعت آسمان

آب شیرین کن برای باغ

آب شیرین کن برای باغ

آب شیرین کن برای باغ

آب شیرین کن صنعتی برای باغ

می توان گفت اصلی ترین عاملی که باعث می شود یک باغ زیبا به نظر برسد، گل و گیاهی است که در آن کاشته شده، به همین دلیل از دغدغه های اصلی کسانی که در باغ های خود گل و گیاه کاشته اند، سلامت گیاه و جلوگیری از خشک و پژمرده شدن آن می باشد. بسیاری از افراد بر این باور هستند که عدم آبیاری گیاهان می تواند باعث خشک شدن و پژمرده گشتن آن ها شود، در صورتی که عوامل مختلفی می تواند روی سلامت گیاه تاثیر بگذارد. آبی که برای آبیاری گیاهان استفاده می شود باید کیفیت بالایی داشته باشد و املاح مضر و اضافی از آن حذف گردد. دستگاه آب شیرین کن صنعتی می تواند این نیاز گیاه را تامین کند و برای گیاه، عمری طولانی مدت را به ارمغان بیاورد. در ادامه این مقاله به بررسی تاثیرات مثبت آب شیرین کن صنعتی برای باغ می پردازیم.

چرا لازم است از دستگاه آب شیرین کن صنعتی استفاده کنیم؟

میزان منابع آبی کشور ایران بسیار کم است و سالانه تعداد زیادی از این منابع از بین می روند، در نتیجه افراد برای آبیاری باغ های خود با مشکلات جدی رو به رو می شوند، هر چه میزان منابع آبی در کشور کاهش پیدا کند، کیفیت آبی که برای آبیاری باغ مورد استفاده قرار می گیرد نیز به مراتب کاهش پیدامی کند.

کیفیت نامناسب و شوری بیش از حد آب می تواند برای گیاه مضر و مرگ آور تلقی شود، به همین دلیل سالانه تعداد زیادی دستگاه آب شیرین کن صنعتی در کشور ایران به فروش می رسد.

تاثیرات مثبت استفاده از دستگاه آب شیرین کن صنعتی برای باغ

همانطور که در پاراگراف های بالا ذکر کردیم دستگاه آب شیرین کن صنعتی می تواند با ارائه آب با کیفیت، باعث افزایش طول عمر گیاهان گردد. علاوه بر آن استفاده از این دستگاه می تواند مزایای زیر را نیز دارا باشد:

افزایش نفوذ پذیری: دستگاه آب شیرین کن می تواند باعث شود خاکی که در آن گیاه کاشته شده است، نفوذ پذیری بیشتری داشته باشد و آب بیشتری را به گیاه برساند.

کاهش هزینه ها: از دیگر مزیت های دستگاه آب شیرین کن صنعتی این است که میزان مصرف آب را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد، در نتیجهی این امر هزینه مصرف آب نیز کاهش پیدا می کند.

افزایش جوانه زنی: این دستگاه با تصفیه آب مورد نیاز گیاهان باعث می شود که سرعت جوانه زنی در گیاهان افزایش پیدا کند و درصد شکوفه دهی درختان نیز بالا برود. دفع شوری آب: خاک هایی که برای کاشت گیاهان استفاده می شوند باید ویژگی‌ های مخصوص به خود را داشته باشند. مثلا خاک نباید شور و سدیمی باشد زیرا می تواند محیط نامناسب و تخریب کننده ای را برای گیاه ایجاد نماید. سدیمی و شور شدن خاک در نتیجهی آبیاری گیاهان با استفاده از آب شور اتفاق می افتد، به همین دلیل لازم است که از دستگاه آب شیرین کن استفاده شود. دستگاه آب شیرین کن صنعتی با روش اسمز معکوس می تواند میزان نمکی که در آب وجود دارد را کاهش دهد و از سدیمی شدن خاک جلوگیری کند.

کنترل میزان یون ها: بالا بودن مقدار برخی از یون های موجود در آب مانند یون کلراید باعث می شود که گیاه دچار مسمومیت و خشکیدگی شود، و برگ های آن به مرور زمان ریزش پیدا کند. دستگاه آب شیرین کن صنعتی می تواند میزان یون کلراید داخل آب را کنترل نماید و از بروز این اتفاق جلوگیری کند.

جذب بهتر مواد: در صورتی که در باغ، درختان میوه کاشته شده است، بهتر است حتما یک دستگاه آب شیرین کن نیز تهیه گردد. این دستگاه باعث می شود برخی از ریز مغذی ها نظیر منیزیم و کلسیم توسط درخت جذب گردد. با جذب این مواد درخت، میوه و محصولات بهتر و با کیفیت تری تولید می نماید.

افزایش رشد گیاه: یکی دیگر از مزایای استفاده از این دستگاه، این است که فرآیند فتوسنتز را در گیاه تقویت می کند و باعث می شود گیاه با سرعت بیشتری رشد نماید.

Publish modules to the "offcanvas" position.