دریا صنعت آسمان

دستگاه تصفیه آب در صنعتی اهواز

دستگاه تصفیه آب در صنعتی اهواز

 دستگاه تصفیه آب در صنعتی اهواز

دستگاه تصفیه آب صنعتی در اهواز


شهر اهواز به عنوان یک شهر صنعتی در ایران شناخته می شود که برای مصارف و صنایع خود نیاز به آب صنعتی دارد. البته لازم به ذکر است که آب شهرهای خوزستان به خصوص اهواز دارای ذرات و آلودگی است که نیازمند تصفیه می باشد. به همین دلیل ادامه روند فعالیت صنایع مختلف در اهواز نیازمند استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی می باشد.

به طور کلی تصفیه آب به هر نوع عملی برای جداسازی ذرات و آلودگی های مختلف از آب و پاکسازی آن گفته می شود. با توجه به این تعریف نیز می توان گفت هر نوع دستگاهی که فرآیند جداسازی آب را از ذرات، گرد و غبار، باکتری ها، آلودگی ها و موادی همچون کلر را انجام می دهد به دستگاه تصفیه کننده آب اطلاق می شود.گفتنی است دستگاه تصفیه کننده آب دارای یک فیلتر است که در تصفیه آب نقش به سزایی دارد.
البته ممکن است که دستگاه تصفیه کننده آب برای مصارف مختلفی نظیر: آب خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی به کار رود.

در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی اهواز باید به موارد مختلفی توجه کنید. اندازه و ظرفیت دستگاه یکی از مهمترین نکاتی است که باید در هنگام خرید مدنظر قرار گیرد. جنس مخزن دستگاه تصفیه آب صنعتی نیز از دیگر نکات مهمی است که کم تر مورد توجه قرار می گیرد. پمپ دستگاه تصفیه آب صنعتی دیگر موردی است که باید در هنگام خرید و انتخاب دستگاه به آن توجه شود. کیفیت پمپ دستگاه بسیار مهم است؛ چراکه دستگاه در صورت بی کیفیت بودن پمپ قادر به تامین فشار موردنیاز برای فیلتر ممبران نخواهد بود. این امر نیز سبب پایین بودن کیفیت آب و تصفیه ای ضعیف آن خواهد بود.




کاربردهای دستگاه تصفیه آب صنعتی

همانطور که گفته شد، دستگاه های تصفیه آب در سه نوع خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تولید می شوند. هر یک از این نوع دستگاه ها دارای ویژگی های خاصی هستند و به منظور مصارف خاصی به کار می روند.
در ابتدا باید گفت که آب صنعتی به نوعی آب گفته می شود که در صنایع گوناگونی همچون: داروسازی، نساجی، صنایع غذایی و صنایع الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرد. گفتنی است که آب صنعتی و تصفیه آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید برای عملکرد بهتر صنایع مورد توجه قرار گیرد.
تصفیه آب صنعتی به فرآیندی اطلاق می شود که آب مورد نیاز صنایع مختلف را از وجود هر گونه آلودگی، ذرات خارجی، آلاینده ها و فلزات سنگین حذف می کند. در واقع آب صنعتی با استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی عاری از هرگونه آلاینده و آلودگی خواهد بود. آب صنعتی تصفیه شده سبب بهینه سازی فعالیت های صنعتی وابسته به آب و کاهش هزینه های مصرف خواهد شد.

دستگاه تصفیه آب صنعتی برای تصفیه آب صنعتی نیازمند مقدار زیادی از آب هستند. همچنین باید اشاره کرد که سرعت تصفیه آب در دستگاه های صنعتی بیشتر از دستگاه های نیمه صنعتی می باشد. دستگاه های صنعتی در کارخانه ها و بیمارستان ها استفاده می شود.

در ادامه باید گفت که توجه به ۴ نکته در هنگام طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی الزامی است. آنالیز آب ورودی به دستگاه، انتخاب نوع فیلتر و متریال باکیفیت، مشخص کردن نوع آب ورودی به دستگاه و تعیین ظرفیت دستگاه باتوجه به فاکتورهای مختلفی نظیر: نوع و تعداد فیلترها و ممبران ها نکات مهمی است که باید در هنگام طراحی دستگاه های تصفیه صنعتی مورد توجه قرار گیرند.





شرکت دریا صنعت؛ شرکت تولیدکننده انواع دستگاه های تصفیه آب صنعتی

شرکت دریا صنعت بیش از هشت سال در زمینه طراحی و ساخت انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و آب شیرین کن مشغول به فعالیت است. از این دستگاه های تصفیه آب در ظرفیت های مختلف می توان برای مصارفی همچون: تصفیه آب صنعتی، کشاورزی، شرب، دام و طیور، آزمایشگاهی و شیرین سازی آب دریا استفاده نمود. شایان ذکر است شرکت دریا صنعت کیفیت محصولات و رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است. همین امر سبب موفقیت و برتری آن در زمینه تولید دستگاه آب صنعتی گردیده است.

اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی دارید، می توانید با ما تماس بگیرید. همچنین در صورت وجود هرگونه سوالی کارشناسان این شرکت آماده ی پاسخگویی خواهند بود.

Publish modules to the "offcanvas" position.