دریا صنعت آسمان

دستگاه تصفیه آب بیمارستان و مراکز دیالیز

دستگاه تصفیه آب بیمارستان و مراکز دیالیز

دستگاه تصفیه آب بیمارستان و مراکز دیالیز

 

عملکرد دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس در مراکز دیالیز
در بیماری های نارسانایی کلیوی، حجم زیادی آب در تهیه ی محلول دیالیز مورد استفاده قرار میگیرد، به دلیل اینکه این آب با خون بیمار در تماس است؛ پس تصفیه آب با استاندارد های مورد نیاز از مراحل مهم درمان است.
در اوایل کاربرد همودیالیز، آب آشامیدنی شهر را برای محلول همودیالیز مورد استفاده قرار دادند که باعث تجمع میکروب ها و آلودگی های ناشی از آب شد و در پی آن واکنش های زیان آوری در بیماران به وجود آورد.
امروزه سیستم های مجهز و به روز تصفیه آب، جهت پیشگیری از این موضوع، برای سیستم های دیالیز و تجهیزات بیمارستانی طراحی و ساخته شده است که مجهز به سیستم های سختگیر و اسمز معکوس فوق پیشرفته می باشد، که از حساسیت های بالایی برخوردار است و در این صنعت که حافظ جان بیماران و همچنین افزاینده ی طول عمر سیستم های صنعتی دیالیز و بیمارستانی است.
کیفیت آب خروجی سیستم های ساخته شده توسط شرکت دریا صنعت، مطابق با آخرین استاندارد های روز جهان و استاندارد های انجمن ارتقا تجهیزات پزشکی (AAMI)، که استاندارد کیفیت آب را تعیین کرده و همچنین رزومه ی کاری این شرکت در این زمینه قابل بازدید می باشد.
قیمت دستگاه تصفیه آب برای سیستم های دیالیز و مراکز دیالیز
خواهشمندیم جهت استعلام قیمت، سیستم تصفیه آب برای مصارف دیالیز و بیمارستانی با واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

دستگاه تصفیه آب بیمارستان و مراکز دیالیز چه کاربردی دارد؟


دستگاه تصفیه آب بیمارستان و مراکز دیالیز در بیمارانی که نارسایی کلیوی دارند کاربرد دارد. این بیماران برای دیالیز به حجم زیادی آب نیاز دارند. از آنجایی که این آب به طور مستقیم با خون بیمار تماس می یابد باید تسویه شده باشد. سیستم های اسمز معکوس کیفیت آب را بهبود می بخشند و مایع مورد نیاز دیالیز را تهیه می نمایند. این سیستم میزان فلوئور، نیترات، سولفات و سدیم آب را به مقدار قابل توجهی کاهش میدهد در نتیجه آب خروجی از این سیستم کیفیت لازم را برای همودیالیز دارد.
با نصب دستگاه تصفیه آب مراکز دیالیز پارامتر هایی که قابل اندازه گیری است بر روی دستگاه تنظیم می گردند. مواردی مانند تنظیم شیر فاضلاب، محل خروج آب کثیف، لوله کشی ها، محل قرار گیری دستگاه و غیره به طور مشخص توسط کارشناسان بررسی می شوند.

 


ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب


 استفاده نکردن از دستگاه تصفیه آب بیمارستان و مراکز دیالیز ممکن است باعث کم خونی، فشار خون بالا، ضعف ماهیچه ها و تهوع و استفراغ در بیماران گردد. این موارد به دلیل کلسیم، سدیم، منیزیم و آلومینیوم بالا در آب به وجود می آید. استفاده از دستگاه تصفیه آب سبب میشود مقدار آلاینده ها در کمتر از حد مجاز نگه داشته شود. این کار با استفاده از فیلتر های مختلف انجام می گردد. در نهایت ضدعفونی کردن مسیر درون سیستم در جلوگیری از تشکیل بیوفیلم  اهمیت ویژه ای دارد. 


نصب دستگاه تصفیه آب بیمارستان و مراکز دیالیز


نصب دستگاه تصفیه آب بیمارستان و مراکز دیالیز باعث می شود طول عمر سیستم های دیالیز بیشتر  شود. این دستگاه همچنین  از آلودگی آب و تجمع میکروب ها جلوگیری می نماید و خطرات ناشی از استفاده از آب آلوده را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد. استفاده از این دستگاه ها برای جلوگیری از وارد شدن سموم به بدن بیماران ضروری است. شرکت دریا صنعت با استفاده از استانداردهای جهانی دستگاهی را تولید نموده است که آب را به طور استاندارد تصفیه می نماید.

Publish modules to the "offcanvas" position.