دریا صنعت آسمان

دستگاه تصفیه آب صنعتی چه املاحی را می تواند حذف کند؟

دستگاه تصفیه آب صنعتی چه املاحی را می تواند حذف کند؟

املاح محلول در آب

دستگاه تصفیه آب صنعتی چه املاحی را می تواند حذف کند؟

دستگاه تصفیه آب صنعتی چه املاحی را می تواند حذف کند؟

 

دستگاه تصفیه آب صنعتی، تمامی املاح، مواد ناخالص و ذرات معلق و محلول در آب را جدا ساخته و حذف می کند. همچنین، در مراحل پایانی نیز برخی مواد را اضافه می کند و آب را غنی می سازد.


بر کسی پوشیده نیست که آب، مایه ی حیات و زندگی تمامی جانداران است. دو سوم حجم بدن انسان نیز از آب تشکیل شده است. برخی از املاح آب، مضر و برخی نیز مفید و لازم می باشند. بنابراین، لازم است که آب آشامیدنی و مصرفی کاملا تصفیه شده و عاری از ویروس ها و میکروب ها و مواد زاید باشد.


کار دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست:


دستگاه تصفیه آب صنعتی با اسمز معکوس و فیلتراسیون، کلیه ی املاح محلول در آب را از بین می برد. حتی املاحی که در کوچکترین ابعاد و با کمترین قطر در آب حل شده اند.
دستگاه تصفیه آب صنعتی با فشار زیاد در جهت معکوس کردن جریان آب و فیلتراسیون موفق به انجام تصفیه ی آب می شود. در هر بار که آب از فیلتر های مخصوص عبور می کند، املاح و ناخالصی های خود را پشت فیلتر جا می گذارد.


چه املاحی از آب حذف می شوند:


در هر مرحله ی فیلتراسیون مواد زیراز بین می روند:


مواد جامد، مواد شیمیایی، ناخالصی ها، گل و لای، رسوبات بزرگ تر از قطر 5 میکرون و گاز های شیمیایی مانند کلر در مراحل اولیه حذف می شوند. طعم و بوی نامطبوع، قارچ ها، باکتری ها، میکروب ها و سختی آب نیز در مراحل بعد از بین می روند. فیلتر نهایی املاح و مواد معدنی مانند کلسیم، پتاسیم و منیزیوم را به آب تصفیه شده می افزاید و میزان ph آن را تنظیم می کند.


 دستگاه تصفیه آب صنعتی، کلیه ی فاضلاب ها اعم از خانگی و صنعتی، ویروس ها، رسوبات، مواد شیمیایی، ترکیبات نفتی، فلوراید، نیترات را حذف میکند. به عبارتی ساده تر با استفاده از سیستم اسمز معکوس، آب را گند زدایی و پاکسازی می کند.

 

Publish modules to the "offcanvas" position.