بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس را از کجا تهیه کنیم؟

افرادی که با دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس و فیلتراسیون آشنا هستند، قیمت انواع دستگاه آب شیرین کن صنعتی و کشاورزی اسمز معکوس در شرکت ما کاملا مناسب است. خوب می دانند که شرکت ما این دستگاه ها را با قیمت مناسب برای مشتریان ارائه می دهد. ضمن اینکه این دستگاه ها از لحاظ کیفیت بسیار متنوع و در حد عالی هستند. شرکت ما خدمات پس از فروش می دهد و در مورد عملکرد صحیح این دستگاه ضامن است.

قیمت انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس چگونه تعیین می گردد؟

آب شیرین کن کشاورزی و تصفیه آب صنعتی و فیلتراسیون با توجه به امکانات و خدمات دستگاه ها درجه بندی می شوند و قیمت انواع دستگاه آب شیرین کن صنعتی و کشاورزی اسمز معکوس با درجات آنها تعیین می گردد. خدمات این دستگاه ها معجزه می کند و آب آلوده شور و تلخ را به آب شیرین تبدیل می کند. سالیانه میلیون ها تومان از این دستگاه ها درآمد زایی می شود و قیمتی که برای خرید دستگاه ها هزینه می شود در برابر سود آوری در صنعت و کشاورزی مبلغ بسیار ناچیز است.

مهمترین پارامترها در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب به چه صورت است؟

مهمترین پارامترها در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب به عوامل مختلفی بستگی دارد. گرانقیمت بودن این دستگاهها از نظر خریداران بسیار حائز اهمیت است. هنگام خرید دستگاه تصفیه آب، حتماً به کیفیت آن و فیلترهای قرار گرفته در آن دقت کنید. دستگاه‌های دارای کیفیت بالا، از طول عمر بالاتری برخوردار می‌باشند. دستگاه با کیفیت، راندمان کاری بهتری دارند. به هیچ عنوان به دلیل قیمت پایینتر، به سراغ دستگاه‌های بیکیفیت و دارای طراحی ضعیف نروید. در ادامه به چند مورد از عوامل تعیین قیمت اشاره خواهیم کرد.

هزینه مواد از مهمترین پارامترها در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب

هزینه مواد شیمیایی از مهمترین پارامترها در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب محسوب میشود. در سیستم‌های تصفیه از مواد متفاوت شیمیایی در مرحلهی پیش از تصفیهی اصلی استفاده میشود. اصولاً این مواد برای کاهش قلیاییت و تهنشین کردن رسوبات آلوده آب است. بنابراین میزان مصرف مواد شیمیایی در مراحل مختلف تصفیه فاکتور مهمی میباشد. بایستی موادی با کیفیت خوب جایگزین مواد شیمیایی خارجی گردد.

کیفیت آب خروجی از مهمترین پارامترها در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب

یکی از مهمترین پارامترها در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب، میزان کیفیت آب خروجی و آلایندگی دستگاه تصفیه است. اگر میزان آلودگی آب ورودی بالا باشد، میتواند رو اصطلاک دستگاه و هزینه آن بیافزاید. همچنین به منظور دریافت آب با کیفیت خروجی بالا باید از قطعات اصل استفاده کنیم. این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

نوع قطعات و کشور سازنده

فاکتور بعدی نوع برند قطعات و مدلی هست که در دستگاه استفاده میشود. برخی از برندها و قطعات برای استفاده در دستگاه تصفیه بسیار گران محسوب میشود. بنابراین برای کاهش هزینه مصرفی، میتوان از برندهایی با کارکرد مشابه استفاده کرد. این بخش کاملاً به سلیقه مشتری بستگی دارد.

نوع و میزان فیلتر یکی از مهمترین پارامترها در تعیین قیمت دستگاه تصفیه آب

در تمامی دستگاههای تصفیه فیلتر تعبیه میشود. نوع و میزان فیلتر تعیین کننده کیفیت آب خروجی است. قطعاً برای دریافت آبی با کیفیت بایستی فیلترهای بیشتری در دستگاه استفاده شود. هر چه نوع و میزان فیلتر بیشتر و با کیفیتتر باشد هزینه مصرفی و هزینه نهایی افزایش مییابد. درصد بازیابی آب خروجی نیز بر میزان هزینه تاثیرگذار است. هر چه میزان بازیابی بالاتر باشد قطعاً هزینه افزایش مییابد.


همانگونه که عنوان کردیم پارامترها و عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند بر قیمت آب شیرین کن صنعتی اثرگذار باشند. ما در دریا صنعت تمام نیازهای شما را در نظر گرفته و با پارامترهای مختلفی پاسخگوی خواسته های شما در زمینه های مختلف هستیم.

ظرفیت دستگاه

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت آب شیرین کن صنعتی، ظرفیت دستگاه به شمار می رود. در واقع مقدار آبی که شما پس از طی کردن مراحل تصفیه می توانید دریافت کنید، به عنوان ظرفیت دستگاه به شمار می ‌رود. بدون شک هر اندازه دستگاه خریداری شده توسط شما دارای ظرفیت بیشتری باشد، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

میزان املاح (TDS) ورودی

آب ورودی به دستگاه تصفیه آب نیز با مقدار املاح معینی همراه خواهد بود. میزان این امر می ‌تواند در شرایط مختلفی با اندازه های گوناگون همراه باشد. آب دریا دارای املاح بالاتر از 7000 و همچنین برخی از آب ها نیز املاح کمتر از 7000 میلی گرم را در هر لیتر به همراه دارند. هر اندازه که املاح ورودی بیشتر باشند، شما باید دستگاه های قدرتمندتری خریداری نمایید. به همین علت این شرایط در قیمت نهایی آب شیرین کن صنعتی تاثیر گذار خواهد بود.

درصد بازیابی

نسبت آب ورودی به آب خروجی را درصد بازیابی می نامند. این نسبت که با ظرفیت دستگاه رابطه مستقیم دارد نیز می ‌تواند از عوامل موثر بر قیمت آب شیرین کن صنعتی باشد. به عنوان مثال هر اندازه شما نیاز به درصد بازیابی بیشتر داشته باشید، باید هزینه های بیشتری نیز پرداخت کنید.

سایر عوامل

در کنار عوامل و پارامترهایی که برای شما بیان کردیم و می ‌توانند بر قیمت آب شیرین کن صنعتی اثرگذار باشند، برخی دیگر از فاکتورها نیز تاثیر مستقیم در این زمینه خواهند داشت. از جمله مارک و برند تجهیزاتی که شما قصد خریداری دارید و همچنین جنس شاسی که می ‌تواند از استیل استنلس یا کربن استیل باشد. به عنوان مثال استیل استنلس با دوام بیشتر، می ‌تواند قیمت بالاتری برای شما در پی داشته باشد.

    قیمت انواع دستگاه تصفیه آب صنعتیی اسمز معکوس با توجه به درصد خدمات آنها

    خدمات این دستگاه ها نمک زدایی و گند زدایی وجدا کردن آب آلوده از آب سالم است. از مزایای این دستگاه ها نسبت آب سالم جدا شده از آب آلوده است. سیستم دستگاه ها به شکلی ساخته شده که حداکثری درصد آب شیرین بدست آید و از هدر رفتن آب جلوگیری شود. با توجه به کمبودآب درکشورو همچنین خشکسالی شدید که در سال های آینده با آن روبرو خواهیم شد و بحران آب کشاورزی و صنعتی، عرضه این دستگاه ها یک خدمت بزرگ به کشاورزان زحمتکش و صنعتگران عزیز است.

    وجود این دستگاه ها توانست از تعطیلی بسیاری از شرکت های صنعتی جلوگیری شود و همچنین باعث خوشحالی کشاورزان در زمان بحران آب شده است. تنها مشکل بعضی از صنعتگران و کشاورزان عدم شناخت قیمت انواع دستگاه آب شیرین کن صنعتی و کشاورزی اسمز معکوس است. شما کشاورزان و صنعتگران زحمت کش دراین اوضاع اقتصادی که مردم به شما متکی هستند، می توانید وارد سایت شده و از لیست قیمت انواع دستگاه آب شیرین کن صنعتی و کشاورزی اسمز معکوس دیدن کنید. به شما پیشنهاد می شود این دستگاه ها را خریداری کرده و بجای تعطیلی کارگاه سود آوری خود را متحول نمائید.

    تحول عظیم اقتصادی با خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی وفیلتراسیون

    شما نگران قیمت انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی اسمز معکوس نباشید. ما به عنوان تولید و توزیع این دستگاه مفتخر هستیم تا در خدمت شما مشتریان عزیزو سروران گرامی باشیم برای ما حمایت از صنعتگران و کشاورزان به عنوان بخش اعظم اهداف این شرکت است. شرکت ما جهت برای مشتریان عزیز تسهیلاتی نیز در نظرگرفته که در زمان معامله برای مشتریان در نظر گرفته خواهد شد. بجای نگرانی از اوضاع بحرانی آب همین الان تماس گرفته و از مشاورین ما اطلاعات کسب نمائید.