دریا صنعت آسمان

آب شیرین کن کشاورزی

آب شیرین کن کشاورزی

آب شیرین کن کشاورزی

بازدهی بالای رشد محصولات با آب شیرین کن کشاورزی

بازدهی بالای رشد محصولات با آب شیرین کن کشاورزی

آب شیرین کن کشاورزی از غشای فیلتر ممبران برخوردارند که به کمک این فیلتر آب پمپ شده و عمل فیلتراسیون آب در سطح مولکولی قابل انجام است. مواد جامد محلول در آب توانایی عبور از غشاء را ندارند یعنی به عبارت دیگر می توان گفت که آب فیلتر شده توسط آب شیرین کن کشاورزی از نظر صافی به آب خالص بسیار نزدیک است. آب شیرین کن اسمز معکوس معمولا برای گلخانه های نسبتا بزرگ استفاده می شوند و اصول تصفیه ی آب در آن ها، همان روشی است که در تصفیه ی آب صنعتی به کار گرفته می شود.

 

در اکثر مناطق کشور مخصوصا مناطق خشک از پمپاژ آب زیرزمینی برای کشاورزی استفاده می کنند. گاهی پمپاژ بیش از اندازه ی سفره های آب زیرزمینی در بحث کشاورزی باعث نفوذ به آب های شور می شود. آب شور برای رشد گیاهان تاثیر مثبتی ندارد و باید این آب توسط روش هایی تبدیل به آب شیرین شود تا کارآمدی و افزایش رشد محصولات در بخش کشاورزی فراهم شود. استفاده از آب شیرین کن کشاورزی یکی از روش های تبدیل آب شور به آب شیرین است که تقریبا در تمامی کشور ها از این روش برای بالا بردن رشد و کیفیت محصولات کشاورزی استفاده می کنند.

اهمیت استفاده از آب شیرین کن کشاورزی بر بازدهی و روند تولید محصولات

کشاورزی و رشد محصولات به میزان قابل توجهی آب نیازمند است. آب مورد استفاده در بحث کشاورزی باید سختی پایینی داشته باشد تا در نهایت محصولات تازه و با کیفیت کشاورزی تولید شود. در صورت شور بودن آب کشاورزی، محصولات تولیدی رشد مطلوبی نخواهد داشت و در صورت رشد نیز، کیفیت قابل قبولی ندارد و به طور معمول محصولات کشاورزی تولید شده با آب شور زرد رنگ بوده و تازگی و طراوت محصولات تولیدی با آب شیرین را ندارد. در این صورت اهمیت استفاده از آب شیرین کن کشاورزی به درستی خود را نشان می دهد. استفاده ی درست و بهینه از آب شیرین کن کشاورزی علاوه بر اینکه آب شور تبدیل به آب شیرین کشاورزی می شود، باعث رشد بهینه و مطلوب محصولات کشاورزی شده و بازدهی بالا را برای کشاورزان فراهم می آورد. می توان بیان نمود که سیستم اسمز معکوس کشاورزی علاوه بر تصفیه ی آب، قابلیت های دیگری همچون کشت هیدروپونیک، مه پاش و تزریق کود های کشاورزی را با خود به همراه دارد. کشاورزان با خرید یک آب شیرین کن کشاورزی می توانند تولید محصولات خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهند و محصولاتی مرغوب و درجه ی یک وارد بازار نمایند.

 

یک آب شیرین کن خوب چه ویژگی هایی دارد؟

مهم ترین عاملی که کشاورزان به خرید آب شیرین کن کشاورزی روی می آورند، آن است که با حذف ناخالصی ها و سنگینی آب، رشد محصولات تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا می کند.

در ادامه به بررسی ویژگی های یک آب شیرین کن کشاورزی خوب می پردازیم:

⦁ با استفاده از این آب شیرین کن ها مواد آلاینده ای مثل کلسیم، کلرید، آهن، منگنز، منیزیم و کلر حذف می شود.

⦁ یک آب شیرین کن با کیفیت باید توانایی کار به صورت بلند مدت و در ساعات طولانی و با خروجی ثابت آب را داشته باشد.

⦁ یک آب شیرین کن کشاورزی خوب باید پیش تصفیه و فیلتر شنی دوبل داشته باشد. آب چاه های عمیق دارای کدورت و سختی بسیار بالایی است که اگر به همین صورت وارد ممبران شوند، می تواند به آب شیرین کن آسیب وارد نمایند. عمده ترین کاربرد های آب شیرین کن کشاورزی

⦁ استفاده از دستگاه های آب شیرین کن کشاورزی برای ایجاد محلول های غذایی ( کشت هیدروپونیک)

⦁ تنظیم پی اچ آب کشاورزی

⦁ آب شیرین کن ها می توانند آب با ای سی پایینی تولید کنند که این آب در رشد خیار، گوجه، لیمو ترش، درختان میوه، گل رز و گیاهان زینتی به کار می رود.

 

Publish modules to the "offcanvas" position.