دریا صنعت آسمان

فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی اسلامشهر

فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی اسلامشهر

Sale of industrial water purifier in Islamshahr

فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی اسلامشهر

مقدمه


در این مقاله در مورد مزایای خریدِ دستگاه تصفیه آب صنعتی در اسلامشهر به شما توضیح خواهیم داد. این دستگاه ها نقش بسیار مهمی در حذف املاح مضر موجود در آب دارند و از ایجاد بسیاری از بیماری های گوارشی جلوگیری می نمایند. اگر از علاقمندان به نحوه کارکرد دستگاه تصفیه آب صنعتی و یافتن بهترین محل برای خرید آن هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.





دستگاه تصفیه آب صنعتی چیست؟


دستگاه تصفیه آب صنعتی عملکردی مشابه با دستگاه تصفیه آب خانگی دارد. این دستگاه ها با مکانیسم اسمز معکوس کار می کنند و در صنایع مختلفی کاربرد دارند. نحوه عملکرد این دستگاه ها بدین گونه است که ابتدا آب ورودی با فشار پمپ، از فیلتر دستگاه عبور کرده و در حین عبور املاحی مانند کلسیم، کربنات، سدیم، کلراید، نیترات و...  از آن جدا می شوند. علت جدا شدن املاح به این دلیل است که فیلتر های دستگاه تصفیه آب صنعتی به گونه ای طراحی شده اند تا تمامی ذرات بزرگ تر از 0.0001 میکرون را جذب نمایند. در نهایت پس از خروجِ آب تصفیه از دستگاه، مقداری پساب و املاح، درون فیلتر باقی می ماند. این مواد نیز از خروجی دیگر دستگاه خارج خواهند شد.


شرکت دریا صنعت بهترین و مرغوب ترین دستگاه های تصفیه آب صنعتی اسلامشهر را برای فروش به مشتریان ارائه می دهد. در مورد این شرکت در پایان مقاله بیشتر صحبت خواهیم کرد.



قطعات مختلف دستگاه تصفیه آب صنعتی
 

دستگاه تصفیه آب صنعتی از بخش های مختلفی تشکیل شده است که در این بخش به اختصار در مورد آنها توضیح خواهیم داد:


1. پمپ تغذیه یا Feed Pump


این پمپ در دستگاه تصفیه آب صنعتی نقش ایجاد فشار به منظور عبور آب از فیلتر اولیه را دارد.

2. فیلتر اولیه


در دستگاه های تصفیه آب صنعتی که با مکانیسم اسمز معکوس فعالیت می کنند، دو نوع فیلتر وجود دارد. تصفیه اولیه توسط اولین فیلتر انجام می شود و طی این فرآیند، گل و لای و سایر رسوبات بزرگ از آب جدا می گردند. همچنین، این فیلتر نقش گرفتن طعم و بوی آب را نیز دارد.


3. پمپ High Pressure


پمپ تغذیه وظیفه ایجاد فشار لازم برای عبور آب از فیلتر اولیه را دارد. پس از عبور آب از فیلتر اولیه، پمپ High Pressure، نیروی لازم برای عبور آب از فیلتر دوم را در دستگاه تصفیه آب صنعتی، ایجاد می کند.


4. فیلتر ثانویه


فیلتر ثانویه نقش بسیار مهمی در تصفیه آب دارد. در این فیلتر تمامی املاح آب جدا شده و دفع می شوند. این فیلتر به دلیل تماس با انواع مواد شیمیایی باید از جنسی مقاوم ساخته شود.


5. کنترل کننده های دقیق


در دستگاه تصفیه آب صنعتی، از کنترل کننده های بسیار دقیقی برای تعیین خلوص آب استفاده می شود. از جمله این کنترل کننده ها می توان به فلومتر، TDS متر و EC متر اشاره کرد.


6. ابزار تزریق Antiscalant


در دستگاه های تصفیه، ممکن است آب در فیلتر ثانویه رسوب کند و فرآیند تصفیه به درستی انجام نگردد. برای جلوگیری از این موضوع، از طریق ابزار خاصی، ماده Antiscalant به آب تزریق می شود تا از رسوب جلوگیری گردد.


دستگاه تصفیه آب صنعتی در اسلامشهر 


یکی از بهترین شرکت های فروشنده دستگاه تصفیه آب صنعتی در اسلامشهر، شرکت دریا صنعت است.


شرکت دریا صنعت با بکارگیری متخصصین حرفه ای و مجرب، پیشرفته ترین و با کیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب صنعتی اسلامشهر را در بازار عرضه کرده است.




سخن پایانی


امروزه استفاده از دستگاه های تصفیه آب در صنایع مختلف، برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی، به یکی از ضروریات تبدیل شده است. در ایران شرکت های بسیاری اقدام به فروش دستگاه های تصفیه آب صنعتی کرده اند اما تمامی آنها قابل اعتماد نیستند. بیشتر این شرکت ها با اهداف مالی تاسیس شده و محصولات بی کیفیتی را در بازار عرضه می کنند.


یکی از محدود شرکت های معتبر در زمینه تولید و فروش دستگاه های تصفیه آب صنعتی اسلامشهر، شرکت دریا صنعت است. این شرکت یا بکارگیری متخصصین حرفه ای و مجرب، مرغوب ترین و پیشرفته ترین دستگاه های تصفیه آب صنعتی اسلامشهر را طراحی و تولید می نماید. شما می توانید با خرید این دستگاه ها از شرکت دریا صنعت، کیفیت محصولات تولیدی خودش را به طرز چشمگیری افزایش دهید.

Publish modules to the "offcanvas" position.