دریا صنعت آسمان

آب شیرین کن صنعتی تبریز

آب شیرین کن صنعتی تبریز

آب شیرین کن صنعتی تبریز

آب شیرین کن صنعتی در تبریز

آب شیرین کن صنعتی چیست؟

بر روی کره زمین آب های زیادی وجود دارد که همه آن ها قابل استفاده نیست. در سال های اخیر به دلیل کمبود بارندگی شهرها و کشورهای زیادی با کمبود آب مواجه هستند. قبل از اینکه درباره آب شیرین کن صنعتی تبریز مطالبی آورده شود بهتر است ابتدا به صورت مختصر درباره معرفی این دستگاه بپردازیم. آب شیرین کن صنعتی دستگاهی برای تصفیه و شیرین کردن آب است که در حجم و اندازه بزرگ و با ظرفیت بالا قابل استفاده است. آب شیرین کن صنعتی می تواند تمام آب های غیر قابل مصرف را برای انواع مصارف قابل قبول کند. امروزه دستگاه های آب شیرین کن خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی در حال تولید و بهره برداری است که ما با نوع صنعتی آن کار داریم.




فواید دستگاه آب شیرین کن صنعتی

آب های موجود در اطراف ما اکثرا قابل آشامیدن نیستند بلکه دارای نمک و املاح معدنی هستند. در اینجا فواید دستگاه آب شیرین کن مشخص می شود اما باید دستگاه با توجه به ابعاد و میزان آب نصب شود. آب شیرین کن صنعتی تبریز یکی از دستگاه های مجهز به سیستم زلال سازی، شیرین کردن و تصفیه کردن انواع آب ها است. افراد مشغول به کار در این زمینه همه متخصص و باتجربه هستند که به خوبی از عهده طراحی و نصب این دستگاه ها بر می آیند.

آب شیرین کن صنعتی تبریز سیستمی دارای اسمز معکوس دارد که آب را در ظرفیت بالا شیرین و قابل شرب می کند. برای اینکه آب های شور، غلیظ و یا حتی تلخ به آب شیرین تبدیل شود انتخاب آب شیرین کن می تواند گزینه مناسبی باشد.
فواید آب شیرین کن صنعتی بر کسی پوشیده نیست زیرا بیش از یک قرن است که بیشتر افراد در حوزه تصفیه و شیرین کردن آب فعالیت دارند. در گذشته روش های رایج مثل عمل تقطیر برای شیرین کردن آب کاربرد داشت اما امروزه آب شیرین کن صنعتی تبریز روشی نوین در این زمینه دارد. دستگاه آب شیرین کن صنعتی نسبت به سایر دستگاه ها از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است زیرا مقدار انرژی مصرفی آن کمتر است.
از سوی دیگر هزینه نگهداری و تعمیر این دستگاه بالا نیست و کار با آن به راحتی انجام می گیرد. اسمز معکوس روشی است که باعث بازدهی بالا شده بنابراین از هدر رفتن وقت، هزینه و نیروی کار جلوگیری می شود. در واقع اسمز معکوس یکی از بهترین روش ها برای شیرین کردن آب است زیرا غشای نیمه تراوا سد راه محلول ها و یون‌های موجود در آب می شود. استفاده از این روش باعث حذف مولکول های موجود در آب مثل قند، نمک، املاح معدنی می شود.
Image

کارکرد آب شیرین کن صنعتی تبریز

آب شیرین کن صنعتی تبریز قابل نصب در مجتمع های مسکونی و اداری، کارخانجات غذایی و دارویی، پادگان ها و اماکن ورزشی است. این سیستم با استفاده از روش های نوین مثل اسمز معکوس دستگاه RO و همین طور پمپ های قوی آب های شور و ناخالص را قابل شرب می کند. تصفیه و شیرین کردن آب در تبریز از ظرفیت 5مترمکعب به بالا قابل اجرا است. مهندسین و طراحان فعال در این زمینه برای کلیه صنایع و کارخانجات، سیستمی باکیفیت دارند.
قبل از شیرین کردن آب ابتدا مراحلی بر روی آن انجام گرفته سپس وارد سیستم آب شیرین کن می شود. مراحلی مثل حذف آلودگی آب و تصفیه آن که به وسیله فیلتر های مخصوص با پمپ های قوی انجام می گیرد.
مرحله بعد هم آب با فرآیند اسمز معکوس شیرین و در آخر با از بین بردن ویروس و باکتری آب به اصطلاح گندزدایی می شود.
کاربرد آب شیرین کن صنعتی تبریز بسیار گوناگون است که به صورت مختصر توضیح داده می شود. تولید آب شیرین از آب های شور، تأمین آب مناسب برای محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای، تهیه آب دستگاه های مخصوص بیمارستان ها از کاربرد این سیستم است. در سیستم آب شیرین کن نوعی فیلتر است که با روش RO آب را تصفیه و شیرین می کند. امروزه با پیشرفت علم تکنولوژی بیشتر دستگاه ها با استفاده از روش اسمز معکوس کار می کنند. مهم ترین نکته در عملکرد آب شیرین کن صنعتی میزان شوری آب است که فشار زیادی بر اسمز وارد می کند. چک کردن فیلتر دستگاه آب شیرین کن می تواند باعث افزایش طول عمر آن و کاهش هزینه ها شود. در حوزه فعالیت و نصب سیستم آب شیرین کن صنعتی تبریز مشاوران و طراحانی وجود دارند که راهنمایی لازم را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند.

Publish modules to the "offcanvas" position.